Macie już prezenty pod choinkę?




„Święta tuż, tuż trzeba mieć gest, czas wybrać prezenty...” śpiewają w reklamie. A Ty? Masz gest? Kupiłaś już prezenty świąteczne? W dzisiejszym zabieganym świecie trudno jest znaleźć czas, by śmigać codziennie po sklepach. Przed świętami jest przecież zawsze tyle do zrobienia. Świąteczne porządki, świąteczne potrawy, trzeba też zadbać o świąteczny wystrój mieszkania. Kiedy zamierzasz to wszystko zrobić? W końcu czasu jest już bardzo mało!
Możesz dwoić się i troić  by zdążyć na czas, albo… możesz oddać sprawy w nasze ręce. Usiądź wygodnie przed laptopem, zrób sobie kawę i wybierz prezenty, a my dostarczymy je pod wskazany adres zupełnie za darmo! Jest tylko jeden warunek. Musisz to zrobić 1 grudnia, w Dzień Darmowej Dostawy, a zamówienie musi przekroczyć 20 zł. Zobacz jakie przygotowaliśmy dla Ciebie propozycje:

DLA MAMY




Spraw swojej mamie przyjemność kąpieli i zamiast wysyłać ją co roku do sanatorium pozwól, by cieszyła się borowinową kąpielą we własnej łazience. 

DLA BABCI



Babcie mają swoje domowe sposoby na różne bóle - wiadomo! Dlatego balsam z jadem pszczelim na pewno przypadnie babci do gustu, jest skuteczny, ma naturalny skład i na pewno przywoła w babci miłe wspomnienia (pachnie miodem i ziołami).

DLA TATY i DZIADKA



Tatusiowie zwykle zapracowani, narzekają na obolałe, zmęczone stopy, prawda? A dziadkowi, który śmiga cały dzień w ogródku przyda się kąpiel do stóp, która ukoi zmęczenie i wprawi w radosny nastrój.

DLA SIOSTRY




Mamy też coś dla siostry, która się wiecznie odchudza ;)

DLA BRATA



I coś dla brata, który wciąż nie może pozbyć się trądziku!

DLA CIEBIE 




I coś specjalnie dla Ciebie! By wszystkie twoje koleżanki zzieleniały z wrażenia, gdy zobaczą twoje lśniące włosy!

KUPUJ U NAS!
Niezależnie sposobu płatności czy metody dostawy!

http://naturica.pl


Artykuł sponsorowany: NATURICA
Czytaj dalej...

10 sposobów na podkręcenie metabolizmu i spalenie tłuszczu w brzucha

Wiecie, że aby spalić tłuszcz z brzucha musicie podkręcić metabolizm? Niby nic trudnego, a jednak! Dlatego jeśli zamierzacie schudnąć radzę wam się skupić na swoim metabolizmie. Są pewne magiczne sposoby... dziś wam o nich opowiem! :)

Jak podkręcić metabolizm?



1. Jeśli będziesz rano zaraz po przebudzeniu pić wodę z cytryną, a po 30 minutach jeść energetyczne śniadanie masz szansę na to, by twój metabolizm ruszył z kopyta :)

2. Nie zapominaj o spacerach - spacer jest bardzo pomocny w podkręceniu metabolizmu. A jeśli chcesz dodatkowo spalić trochę tłuszczu z brzucha to radzę spacer na przemian z biegiem. 30 minutowy spacer powinien wyglądać tak:

2 minuty spaceru, 1 minuta wolnego truchtu

3.  Jeśli do tej pory byłaś przekonana, że aby schudnąć i pozbyć się tłuszczu z brzucha musisz bezwzględnie ograniczyć spożywanie tłuszczy to twój największy błąd! Nie o tłuszcze tu bowiem chodzi, a o tłuste potrawy. Tłuszcze szczególnie kwasy tłuszczowe omega bardzo pomagają w odchudzaniu i zrzucaniu tłuszczowej oponki :)

4. Bardzo ważne w przyspieszeniu metabolizmu jest białko! Trawienie białka to dodatkowa praca dla naszego organizmu, poza tym białko buduje masę mięśniową.

5. VIVA ZIELONE WARZYWA! Warzywa takie jak kapusta, szpinak, jarmuż, brokuły - doskonale podkręcają metabolizm i ułatwiają spalenie tłuszczu z brzucha.

6. Jedz pikantne potrawy! Dodawania do posiłków pieprzu, papryczek chili, sprawi, że zwiększymy temperaturę ciała, a to zmusi organizm to spalania tłuszczu i szybszego metabolizmu.

7. Pij na zdrowie! Woda, dużo wody, herbatę zieloną, herbatę czerwoną! To wypłucze z organizmu toksyny, a jak wiadomo toksyny lubią tłuszczyk. Nie będzie toksyn - nie będzie otyłości i dużego spasionego brzucha :)

8. Rób sobie regularnie body-wrapping! Po pierwsze taki zabieg także pomoże ci pozbyć się toksyn z organizmu, a po drugie masując ciało podczas peelingu poprzedzającego body-wrapping także pozytywnie wpłyniemy na metabolizm.

http://naturica.pl/koncentrat-centella


Zobacz tutaj jakie świetne efekty daje body-wrapping! Ta laska w miesiąc zmniejszyła obwód ud o 2 cm i pozbyła się cellulitu!

http://sekretydiety.blogspot.com/2015/11/zel-antycellulitowy-moja-opinia-i.htmlhttp://sekretydiety.blogspot.com/2015/11/zel-antycellulitowy-moja-opinia-i.html


9. Przestań się stresować! Ja wiem, że to nie takie proste, ale przez stres nie możesz przyspieszyć metabolizmu, bo zamiast się skupić na odchudzaniu i spalaniu tkanki tłuszczowej, ty myślisz o zajadaniu stresu!

10. Śpij dobrze! Wiele z nas nawet nie zdaje sobie sprawy, z tego jak ważny w odchudzaniu jest sen. Podczas snu organizm się regeneruje, komórki oczyszczają i dzięki temu nasz metabolizm z rana może ruszyć z kopyta dodając nam energii do działania na cały dzień! :)
Czytaj dalej...

Zanim kupisz, przeczytaj to!

Hejka laski!
Ostatnio dostałam kilka maili, w których pytacie mnie gdzie się zaopatruję w kosmetyki. Miejsc jest w sumie kilka. Bo ja, jak to na prawdziwą kobietę przystało, uwielbiam zakupy! :)

Fot. pixaby.com

Nie chciałabym, żeby to zabrzmiało jak reklama, ale podam wam moich kilka sprawdzonych miejsc gdzie kupuję, a ci co mnie znają wiedza, że jestem raczej wymagającą klientką. Dla mnie bardzo ważna jest obsługa klienta. Strasznie irytują mnie nachalne sprzedawczynie. 
Opowiem wam co mi się ostatnio przydarzyło. Będąc w galerii handlowej uderzyłam do sklepu Taily Weil. Przyznam, że rzadko tam chodzę, bo wkurwia mnie ta dudniąca muzyka, ale skuszona ofertą z witryny, że niby takie zniżki... weszłam. Jeszcze dobrze nie przekroczyłam progu, już obok mnie stała sprzedawczyni. Młoda dziewczynka, wydawało mi się, że sympatyczna. Pyta czy może mi w czymś pomóc... odpowiadam, że nie, więc odeszła. No i fajnie! To lubię! nagle, zbliżam sie do wieszaka z kieckami... i już jest! Stoi tuż za moimi plecami:

"Którą sukienkę pani zdjąć?"
"Dziękuję, na razie oglądam"
"Ta jest bardzo ładna, będzie pani do twarzy w niej..."

Przemilczałam i przeszłam dalej, bo już zaczęłam się powoli irytować.

Podchodzę do wieszaka z bluzkami.

"Chciałaby pani przymierzyć bluzeczkę? Jaki rozmiar zdjąć?" 

Normalnie pewnie bym wyszła, ale akurat bluzka mi się spodobała. I to był mój błąd! Weszłam z nią do przymierzalni i się zaczęło! Bluzka leżała źle, ale pani twierdziła, że oczywiście wyglądam pięknie. Za chwilkę była z kolejną rzeczą i kolejną. Rozbierałam się niemal na jej oczach bo co chwilę zaglądała mi do przymierzalni. Czas płynął, a ja nie mogłam wyjść! CZAICIE?! Żeby wyrwać się ze szponów tej natrętnej dziewczyny musiałby albo wejść do sklepu nowa klientka, albo musiałabym ją zwyczajnie opieprzyć. Tego drugiego nie chciałam robić, bo wiem jak ciężko te dziewczyny pracują. Jednak po 40 minutach spędzonych w tej nieszczęsnej przymierzalni w końcu nie wytrzymałam i krzyknęłam:

"Nic nie kupię! Nic mi się nie podoba! Wszystko co mi przynosisz jest na mnie albo drastycznie za małe, albo za duże! Tak samo jak ceny na tych łachach!"

WYSZŁAM!

Straciłam ochotę na dalsze zakupy i straciłam okulary. Bo zostały w przymierzalni, a ja już nie chciałam wracać po nie. Masssakra! W Taily Weil już nic nigdy nie kupię. Nawet tam nigdy nie wejdę. Czułam się osaczona, przytłoczona, zgwałcona!

Trochę minęła mi złość na ta dziewczynę jak usłyszałam od koleżanki, która pracuje w dużym sklepie z odzieżą, że w takich sklepach pracuje się po 10 godzin dziennie, na umowę zlecenie i na akord (tyle ile sprzedaż, tyle zarobisz). Jednak i tak uważam, że jakiś szacunek do klienta powinien być. Takim nagabywaniem można jedynie stracić w oczach, a nie zachęcić do kupna.

Zatem gdzie kupuję?

UBRANIA - bardzo lubię Mohito. Profesjonalna obsługa, bardzo dobre gatunkowo ubrania. Trochę drogo, ale od czego są promocje! :)
Czasami zaglądam do H&M i do Reserved - chociaż moim zdaniem te sklepy zrobiły się strasznie słabe. Większość ubrań to szmaty, które po dwóch praniach wyglądają jak z ciuchlandu. Nie mam nic przeciw ciuchlandom, nawet zdarza mi się w nich coś kupić, ale musi być to coś oryginalnego, nie noszącego jakichś drastycznych śladów użytkowania.

KOSMETYKI - wszyscy chwalą tego Rossmanna, a ja tam wolę Drogerię Naturę :) Przyjemna obsługa, fajne promocje.
Kosmetyki ostatnio zaczęłam też kupować w sieci, bo jak się okazuje nie wszystko da się kupić w drogeriach. Moim zdaniem np. kosmetyki wyszczuplające czy kosmetyki na różne problemy skórne, czy włosowe lepiej kupić w sieci, bo znajdziemy tam sklepy ściśle z takimi kosmetykami. W drogeriach mamy istny misz-masz, to trzeba przyznać. Moim ulubionym sklepem do zakupów internetowych jest ostatnio NATURICA.
Cenię ten sklep po pierwsze za to, że maja tanio, po drugie, że jak do tej pory byłam zawsze zadowolona z zakupów u nich, a po trzecie, że jak zrobię duże zakupy zawsze dostanę jakiś gratis, dlatego namawiam koleżanki do kupowania razem ze mną i dzięki temu - nie płacimy za przesyłkę i cieszymy się z udanych zakupów! :)

A skąd biorę pomysły na nowe kosmetyki? Skąd wiem, że coś jest dobre, że coś warto polecić, albo czegoś nie warto kupować?

Znalazłam w sieci ostatnio dwie fajne stronki:



Polecam tam zajrzeć jeśli chcecie cokolwiek kupić z tych dwóch firm, które są ostatnio bardzo popularne w sieci. Zanim kupisz, przeczytaj co mówią inni! Świetna sprawa, bo nie kupuję w ciemno :)
Dzięki tym stronom właśnie odkryłam WYSZCZUPLAJĄCY ZABIEG Z KOFEINĄ, dzięki któremu udało mi się troszkę schudnąć :)
 
A wy kobietki gdzie kupujecie?
Polecicie coś? :) 
Czytaj dalej...

Jak schudnąć do Sylwestra niewielkim wysiłkiem i kosztem?

Jestem pierwsza? Czy tylko ja już myślę o Sylwestrze? Wydaje ci się, że dużo czasu ci zostało? To tylko ci się wydaje! :) Zaraz będzie połowa listopada... Do grudnia zleci jak z bicza strzelił, a grudzień, nie wiem jak dla was, dla mnie to najkrótszy miesiąc w roku! Ledwo się zacznie a już myślimy i prezentach, o choince, o świętach... A idź ty! Zaraz się okaże, że Sylwester za kilka godzin, a ty co? Wciąż wyglądasz jak ludzik Michelin! ;)
I jak zamierzasz uwieść faceta z taką figurą?
Jak chcesz błyszczeć na imprezie skoro w nic się nie mieścisz?
Musisz się poważnie zabrać za swoje ciało i zrobić coś, żeby nie było płaczu, że nie masz co na siebie założyć przed imprezą, bo we wszystkim wyglądasz jak buła! ;)

Mam dla was wyzwanie. Czy ktoś się przyłączy? :)

Przygotowałam dla was miłe moje (mili moi także, bo nie chcę dyskryminować panów) zestaw wyszczuplający, który sprawi, że uda wam się schudnąć do Sylwestra niewielkim kosztem i niewielkim wysiłkiem. 

Oto moja propozycja, czyli co musicie zrobić:

osiagnij-sukces.blogspot.com


1. Dieta

Wiadomo, nie każdy chce się w to pakować, bo lubimy jeść, bo boimy się efektu jojo, bo jesteśmy leniwi, albo jakieś inne "bo". Dlatego ja nie będę wam tutaj proponować jakichś jadłospisów czy innych restrykcji, po prostu proponuję wyeliminować do maksimum produkty zawierające cukier lub jego pochodne. I tyle! Myślę, że to wystarczy :)

Co się wtedy stanie? Po pierwsze schudniecie bez wysiłku kilka kilogramów, a po drugie znacznie poprawi wam się cera, a co za tym idzie - samopoczucie :)
GWARANTUJĘ!



2. Ćwiczenia

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g


Ja wiem, że się nie chce, ja wiem, że nie macie czasu, bla bla bla... ale ja nie proponuję wcale żebyście się zapisywali na siłownię, nie każe wam nawet ćwiczyć długo. Jedyne co musicie zrobić to wybierzcie sobie jakikolwiek filmik z ćwiczeniami trwający minimum 5 minut. Może to być Mel C, może być Chodakowska czy inna cholera... ważne żeby każdego dnia od jutra, nie! OD DZIŚ, a do Sylwestra ćwiczyć kilka minut dziennie.




Przynajmniej raz w tygodniu taki zabieg. Jeśli macie cellulit dzięki temu pozbędziecie się go. Jeśli macie obwisłe pośladki dzięki temu się ujędrnia, a przede wszystkim wasze ciało stanie się apetyczne i naprawdę seksowne na Sylwestra!

moda.net.pl
Trudne?
Weeeśśś!
To tylko miesiąc!
Żadnych dużych zmian!
Nie wymagam od ciebie wyrzeczeń niewiadomo jakich!
Nie proponuję ci żebyś wydawała całą pensję!
Zrób te trzy kroki, a obiecuję że do Sylwestra będziesz seksowna i zadowolona.
Jeszcze mi podziękujesz :)

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g

Czytaj dalej...

Jak oszukać oko i wyglądać na szczuplejszą niż jesteś

A kiedy nie osiągnęłaś jeszcze wymarzonej wagi, a chcesz wyglądać szczupło.. możesz oszukać oko. Znam na to kilka trików, które mogą okazać się pomocne. To naprawdę nic trudnego, wypróbuj je!

10 trików, by wyglądać szczuplej niż jest naprawdę

gala.pl

1. Nie garb się!

To pierwszy i podstawowy błąd większości kobiet. Dziewczyny, które mają problem z nadwagą często cechuje brak pewności siebie. Garbią się, bo wstydzą się swojego ciała, jednak w ten sposób jeszcze dodajesz sobie kilogramów. Wypnij dumnie pierś do przodu, a będziesz się wydawać szczuplejsza!

2. Wciągaj brzuch

Oprócz garbienia się często mamy tendencję do wypychania brzucha. Zaprzestań tego! Postaraj się wciągnąć brzuch, rób tak jakby twój żołądek był przyrośnięty do kręgosłupa. To wizualnie odejmie ci kilka kilogramów.

3. Zakładaj ciemne jednolita ubrania

Nie od dziś wiadomo, że czarne wyszczupla. Jeśli jednak czarne ubrania nie są w twiom stylu to przynajmniej wybieraj ciemne kolory, a już na pewno jednolite, wszelkie ciapki tylko dodają ci wagi.

4. Zakładaj pasek powyżej talii

Jeśli masz trochę brzucha to wbrew pozorom dobrze będzie wyglądało jeśli założysz pasek. Tylko pamiętaj by nie był zbyt obcisły, bo ciało będzie się spod niego wylewało i by nie był założony w talli, a nieco powyżej. Takie założenie paska optycznie wyszczupla :)

5. Maskuj boczki zwiewną narzutką

Dobrym rozwiązaniem jest także zakładanie zwiewnej narzutki, która ukryje ewentualne boczki czy wystający brzuch.

6. Noś obcasy

Nie muszą być wysokie, ale choćby niewielki obcas potrafi sporo wysmuklić sylwetkę. Sprawdź to!

7. Zmień fryzurę

Może to wydawać się śmieszne ale czasami bujna fryzura może oddawać nam kilogramów. To jasne, że fajnie mieć dużo włosów, ale jeśli masz okrągłą buzię i kilka fałdek na brzuchu to naprawdę dużo zwiewniej będziesz wyglądać w kucyku niż w burzy loków na twarzy.

8. Zapomnij o falbankach

Falbanki niestety poszerzają, dlatego jeśli chcesz się optycznie wyszczuplić musisz zapomnieć o ubraniach z falbanami! Falbany są dla szczupłych!

9. Im lżej tym lepiej

Osoby puszyste powinny zapomnieć o grubych swetrach, futrzastych kamizelkach... to dobre dla chuderlaków, a jeśli chcesz zamaskować swoją wagę postaw na gładkie tkaniny.

10. Przestań błyszczeć

Ja wiem, że brokat, cekiny i lycra są teraz na topie, ale wyglądanie jak choinka tylko doda ci kilogramów. Zapomnij więc o wszystkim co świeci, błyszczy, migocze - postaw na stonowanie i mat!
Czytaj dalej...

Jak spalić tłuszcz z brzucha

Obiecałam, to dotrzymuję słowa. Dziś zapraszam was na artykuł z którego dowiecie się jak spalić tłuszcz z brzucha :)
W żywności są takie składniki, które sprawiają, że tłuszcz z pokarmów wędruje do komórek i przekształca się w energię. Substancje te odpowiadają za transport substancji odżywczych i przyczyniają się do spalania tłuszczu. I to właśnie dzięki tym substancjom możecie schudnąć z brzucha! ( i nie tylko z brzucha).

W takim razie jakie substancje spalają tłuszcz!

 

Można powiedzieć, że to siedmiu wspaniałych spalających tłuszcz :)
Tych siedem substancji, o których wam za chwilę napiszę może uratować wam tyłek! No, a na pewno wasz brzuch od otyłości! ;)

Cholina - wchodzi w skład powłoki ochronnej komórek mózgowych i nerwowych. Jej niedobór powoduje rozkład cholesterolu, to ogranicza swobodny przepływ substancji spalających tłuszcz do komórek tłuszczowych. Warto więc dbać, by nie zabrakło jej w naszym organizmie.

Choliny szukaj w: wątróbce, jajkach, kalafiorze, produktach sojowych, warzywach strączkowych.

Karnityna L - to chyba najbardziej znana substancja, która spala tłuszcz. Dzięki niej mamy wyregulowaną przemianę materii. Karnityna zapobiega odkładaniu się tłuszczu w naszym organizmie, oczyszcza komórki z produktów spalania tłuszczu. Niestety nasz organizm wytwarza niewielkie ilości karnityny, warto więc dostarczać jej wraz z pokarmem.

Karnitynę znajdziesz w: drobiu, baraninie, serach, jagnięcinie, szynce, mięsie czerwonym

http://naturica.pl/spalacz-tluszczu



Kwas linolowy - zawarty jest w olejach roślinnych, najwięcej znajdziemy go w siemieniu lnianym, olejach tłoczonych na zimno. Bardzo dobrze radzi sobie z poprawą błony śluzowej jelit. Zdrowa błona śluzowa jelit to spora ilość tłuszczu zatrzymana w organizmie i przekształcana w energię. W ten własnie sposób tłuszcze są spalanie. Świetne, nie!? Jedzmy siemię lniane!

Magnez - wspomaga pracę serca, mózgu, znajduje się w produktach bogatych w błonnik i takich, dzięki którym długo będziemy odczuwać sytość po posiłku. Niedobór magnezu to kłopoty ze skupieniem, skurcze łydek i oczywiście trudności w odchudzaniu.

Magnezu szukaj w: roślinach strączkowych, orzechach, produktach pełnoziarnistych

Metionina - jest składnikiem karnityny, wytwarza adrenalinę. Razem z całą siódemką wspaniałych nie dopuszcza do komórek zbyt dużej ilości tłuszczu. Jest swego rodzaju strażnikiem. uzupełniajmy więc niedobory metioniny i szukajmy jej w:

rybach, jajach, drobiu, serze, ziarnach, produktach sojowych.

Tauryna - to dzięki niej przysadka mózgowa produkuje wystarczającą ilość hormonów wzrostu, które pomagają w pozbyciu się z organizmu tłuszczu. Istnieją badania, że niedobór tauryny powoduje nadwagę u kobiet, a więc uwaga na taurynę!

Tauryna znajduje się w: wątróbce, skorupiakach (małże, ostrygi, kraby)

Witamina C - najlepiej radzi sobie z rozkładaniem tłuszczu, jest niezbędna do walki z cellulitem i tkanką tłuszczową na brzuchu. Pamiętaj tylko o jednym: łykanie witaminy C w formie tabletek, to nie to samo co jedzenie owoców i warzyw. Witamina C w kapsułkach przyswajana jest przez organizm tylko w części (1,5 do 5 g maksymalnie), a reszta jest natychmiast wydalana przez nerki.


No!
To ja wam takie podpowiedzi sypie, a co z nimi zrobicie to już wasza sprawa :)
Czytaj dalej...
Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka