19:20:00

5 najlepszych propozycji na kolację by zrzucić brzuch!

Hej!
Tak dla waszej informacji jeszcze się nie zdecydowałam na kupno tego kolagenowego serum. Jak kupie i przetestuję, to dam znać :) A jak kupicie przede mną to wy dajcie znać! ;)

A tymczasem chciałabym wam dzisiaj podać 5 super fajnych przepisów na szybkie i zdrowe kolacje.

Jeśli się odchudzacie, chcecie zrzucić brzuch to na pewno wiecie, jak bardzo ważne są zdrowe posiłki. Nie słuchajcie tych "mądralów", którzy mówią wam żeby nie jeść kolacji, bo to wierutna bzdura! Kolacje jak najbardziej trzeba jeść! Tylko z głową :)

Oto moje propozycje na zdrowe kolacje:


Pęczak z bananem i pestkami słonecznika.


Gotujemy saszetkę pęczaku, kroimy banana w plasterki, posypujemy pestkami słonecznika. Dla łasuchów można jeszcze dodać łyżeczkę miodu ;)

Grillowany łosoś


Ryby są bardzo ważne w zrównoważonej i zdrowej diecie. Ja bardzo często jem łososia w różnych postaciach. Grillowany jest niezastąpiony w odchudzaniu :)

Płatki owsiane z bananem i cynamonem


Nie wiem czy wiecie, że cynamon to jedna z najlepszych przypraw na odchudzanie. Doskonale spala tłuszcz z brzucha i nie tylko! Ja dodaję cynamon prawie do każdego posiłku, do kawy, deserów, napojów :)
A tutaj macie przykład na zdrową kolację, klasyczna owsianka z bananem i mnóstwem cynamonu! :)

Ryż z fasolką szparagową i jajkiem


To taka zdrowa sałatka dla łakomczuchów. Ugotujcie saszetkę ryżu (najlepiej brązowego) ugotujcie garstkę fasolki szparagowej i jajko na twardo. Potem wystarczy wszystko razem wymieszać i gotowe! Można dodać ulubione dodatki! (np. śliwkę, dla przełamania smaku).

Omlet z brokułem i fetą


I na koniec coś dla omletomaniaków :)
Ja uwielbiam omlety z różnymi dodatkami. Ostatnio zajadam się omletem z brokułem i fetą. Jest bardzo pożywny i syty, po takiej kolacji do rana na pewno nie będziesz głodna! :)

No i jak wam się podobają moje kolacje?
Macie jakieś inne pomysły? :) 


Inspiracje na posiłki i zdjęcia: http://www.health.com/

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger