22:51:00

Jak szybko zgubić boczki?

Dziś podam wam 6 super sposobów, które pozwolą wam szybko zgubić tzw. boczki
Boczki to coś co zawsze mnie wkurzało. Niby chudnę, ale te fałdy po bokach... wrr! nie do zniesienia! Najgorsze, że wcale się nie da ich tak łatwo zatuszować, po prostu trzeba się ich pozbyć!
Oto moich 5 sposobów za zrzucenie boczków! Najlepiej zastosujcie je wszystkie na raz! Efekty widocznie już po niespełna miesiącu! (przynajmniej u mnie).

Jak szybko zgubić boczki?

Fot. foryouxl.blog.pl

PO PIERWSZE... Sen. Wszyscy ciągle mówią o tym, że aby schudnąć trzeba zmienić dietę i ćwiczyć, ale zapominamy o śnie! Jeśli nie śpisz wystarczająco długo twój organizm produkuje więcej greliny, która wzmaga apetyt na słodycze. Poza tym mniej niż 7 godzin snu równa się podwyższony poziom kortyzolu, który jest twoim największym wrogiem gdyż pomaga odkładać się tłuszczykowi. A gdzie się tłuszczyk lubi najbardziej odkładać?? No właśnie! Na brzuchu i w tych nieszczęsnych boczkach!



PO DRUGIE... Zapomnij o słodyczach. Mówię serio! Nie ma że boli! jeśli chcesz być szczupła odstaw definitywnie słodycze! Przynajmniej na czas odchudzania. Później będziesz mogła do nich wrócić, ale nie do obżerania się, a do delektowania nimi raz na jakiś czas. A mówiąc słodycze - mam na myśli wszystko co słodkie, czyli nie tylko ciastka i czekoladę, ale także słodzone napoje i desery.

PO TRZECIE... Postaw na krótkie serie ćwiczeń. Żeby pozbyć się boczków wcale nie musimy wykonywać każdego dnia morderczych treningów. Wystarczą krótkie serie ćwiczeń, które dobrze by zmieniać i każdego dnia angażować inne mięśnie. 
Ja ćwiczę z Beti - tylko 7 minut dziennie, a efekty są! :)


PO CZWARTE... Witamina C. Badania wykazują, że spożywanie witaminy C, przyspiesza spalanie tłuszczu, zapobiega stresowi i poprawia wygląd skóry. Kiedyś gdzieś o tym przeczytałam i dlatego teraz zawsze gdy się odchudzam łykam witaminę C, a poza tym jem warzywa i owoce, które ją zawierają, a są to: papryka, kiwi, kapusta..

PO PIĄTE... body wrapping. Nie wiem jak wy, ja nie zapominam o wspomaganiu się zabiegami, które mogą przyspieszyć spalanie tłuszczu. A body wrapping uwielbiam, bo nie trzeba nic robić, wystarczy się posmarować balsamem, owinąć folią i relaksować! :)

Więcej o body-wrappingu pisałam TUTAJ, jakby ktoś był zainteresowany.

4 komentarze:

  1. Spróbuję. Bo mam problem z brzuchem i boczkami. Będzie trudno. Od 9 miesięcy nie wiem co to 7 godzin snu bo mój malutki synek mi w tym skutecznie przeszkadza ;-) Myślę że jak się zawezme to będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. "zawsze gdy się odchudzam" - pytanie: po co? Nie lepiej na stałe wprowadzić jakieś racjonalne zasady odżywiania, niż co jakiś czas katować się odchudzającymi dietami?

    btw to ze snem i słodyczami to albo mit, albo jestem wyjątkiem. Bo ja mam taką samą ochotę na słodycze jak śpię 5 godzin i jak śpię 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykul, dzieki za podpowiedzi, jestem szczupla, ale nie stety mam tendecje do boczkow, a popular dzieciakach zostal brzuszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeszcze jedna podpowiedx tu wrzucę, przykładowe treningi na boczki: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/masz-boczki-trening-dla-ciebie można wykonywać nawet w domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger