14:06:00

Domowe koncentraty do body- wrappingu

Cześć wszystkim!
Dziś podam wam fajne, domowe sposoby na cellulit. Niektóre z was na pewno znają już body-wrapping. To bardzo popularny zabieg i jeden z najskuteczniejszych jakie możecie samodzielnie wykonywać w domu. Ja do body-wrappingu używam tego koncentratu:

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g

Jednak zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy jest przekonany do kosmetyków Bingo SPA. Zupełnie nie rozumiem dlaczego, mnie nigdy nie zawiodły (dzięki nim prawie całkowicie pozbyłam się cellulitu i schudłam niemal 10 kilo w krótkim czasie), ale nie wnikam.

Dzisiejszy post dedykuję wszystkim tym laskom, które chcą się pozbyć cellulitu, które chcą robić body-wrapping, ale nie chcą do tego zabiegu używać gotowych kosmetyków.

Body-wrapping możecie wykonać przy użyciu kosmetyków, które .macie w kuchni. Zaraz podam wam trzy fajne przepisy na domowej roboty koncentrat do body-wrappingu.

Domowe koncentraty do body-wrappingu


1. Kawowy

Mój ulubiony! Pewnie dlatego, że bardzo przypomina mi koncentrat cynamonowo-algowy BingoSPA.

Do zrobienia takiego koncentratu potrzebne będą:

3 łyżki fusów z zaparzonej kawy naturalnej
łyżeczka cynamonu
ulubiony balsam (najlepiej wyszczuplający) lub olej kokosowy

Wszystkie składniki dokładnie mieszamy razem.

2. Imbirowy

Do zrobienia takiego koncentratu potrzebne będą:

Balsam do ciała
Łyżeczka sproszkowanego imbiru

Mieszamy razem składniki i gotowe!

3. Serowy

4 łyżeczki serka homogenizowanego
2 łyżki kakao
4 łyżeczki startej czekolady
szczypta cynamonu

Serek wymieszaj z pozostałymi składnikami, rób to w łaźni wodnej (czyli miseczka ze składnikami powinna stać w drugiej, w której będzie się znajdowała gorąca woda). Mieszaj tak długo aż rozpuści się czekolada.
Oto trzy przepisy na koncentraty antycellulitowe. Jak widzicie żaden z nich nie jest ani skomplikowany ani drogi. 

Wybierzcie sobie jeden koncentrat i zróbcie z niego użytek. Wiecie jaki? :)
Nakładajcie go na ciało i owińcie się folią przynajmniej na pół godzinki.

Przed takim zabiegiem możecie sobie zrobić gorący kompres (ręcznik namoczony w gorącej wodzie) dzięki czemu body-wrapping będzie efektywniejszy, bo otworzą się pory w skórze i będzie łatwiej przez nie wnikać składnikom aktywnym, które pomogą rozbić komórki tworzące cellulit.

Jak wam się podoba mój pomysł?
Wypróbujecie moje przepisy na domowe koncentraty do body-wrappingu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger