13:59:00

Zrzuć brzuch dzięki body wrapping

Czy wiesz, że w domowym zaciszu możesz wykonywać zabiegi na brzuch, które spowodują, że schudniesz szybciej? Można się odchudzać samą dietą, można dołączyć do odchudzania ćwiczenia, ale najbardziej efektywne odchudzanie będzie jeśli do tych dwóch powyższych dołączysz także zabiegi wyszczuplające. Możliwości jest wiele. Można robić regularnie peelingi, można zakładać sobie codziennie pas wyszczuplający, albo kąpać się w ziołach. Ja jednak najbardziej ze wszystkiego lubię body-wrapping!


Na czym polega body wrapping?

Body-wrapping to nic innego jak nasmarowanie ciała specyfikiem wyszczuplającym, ze składnikami, które aktywują się w skórze i spalają tłuszczyk. Jednak aby kosmetyk działał efektywnie musimy zaraz po wysmarowaniu ciała okręcić je folią. Wtedy nie dość, że kosmetyk będzie działał szybciej, to jeszcze pod wpływem ogrzewania (temperatury), pory znajdujące się w naszym ciele pootwierają się, dzięki czemu aktywne składniki będą mogły szybciej wniknąć wgłąb skóry i działać dogłębniej.

Body-wrapping zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. W Polsce znany jest od niedawna, stąd wiele kontrowersji związanych z tym zabiegiem. Pojawia się mnóstwo pytań odnośnie body-wrappingu. Najlepszych odpowiedzi udziela moim zdaniem jedna z najlepszych ekspertek od odchudzania i diet, na swoim blogu DIETY I ICH SEKRETY. Oto fragment artykułu o body-wrappingu.

FAKTY I MITY NA TEMAT BODY-WRAPPINGU:

www.krauhan.at

FAKT: Body-wrapping to detox

Poprzez owijanie ciała folią i działanie balsamów, koncentratów do body-wrappingu nasz organizm pozbywa się poprzez skórę nadmiaru toksyn. Jak to działa? Po owinięciu ciała folią, skóra zaczyna się ogrzewać, pocić, otwierają nam się pory. Tak właśnie odbywa się detoks. Po otworzeniu porów składniki koncentratu wnikają w głąb skóry i zaczynają działać na tłuszcz, który jest pod nią zgromadzony. W ten sposób pozbywamy się zbędnych kilogramów i toksyn. 

MIT: Sam body-wrapping wystarczy by schudnąć

Niestety ten mit krąży po sieci jak upierdliwa mucha. Dziewczyny! Body wrapping to zabieg wyszczuplający, ma wspomagać w odchudzaniu, a nie czuwać, żebyście przypadkiem nie przytyły! Śmieszą mnie opinię dziewczyn, które twierdzą, że body-wrapping nie działa. Jeśli w dzień się opychasz byle czym, a wieczorami smarujesz koncentratem w nadziei, że rano wstaniesz piękniejsza i szczuplejsza to nic dziwnego, że wydaje ci się, że body-wrapping nie działa. Zmień dietę, wprowadź do swojego życia więcej ruchu i rób regularnie body-wrapping i wtedy sprawdź czy działa. JA GWARANTUJĘ- DZIAŁA!

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g


MIT: Schudnę już po dwóch zabiegach

Kolejny mit – nie schudniesz po dwóch zabiegach! Body-wrapping musisz wykonywać regularnie i dopiero po jakimś czasie zobaczysz efekty. Po dwóch zabiegach możesz jedynie zauważyć że skóra stała się gładsza, bardziej elastyczna i milsza w dotyku.

FAKT: Body-wrapping likwiduje cellulit

To prawda! Żaden inny domowy zabieg nie jest lepszym sprzymierzeńcem w walce z pomarańczową skórką niż body-wrapping. Cellulit gromadzi się pod skórą, a body-wrapping działa właśnie pod skórą. Jednak pamiętaj, że aby body-wrapping działał musisz używać odpowiednich kosmetyków.
MIT: Samo owijanie folią wystarczy

Niestety samo owijanie folią nie wystarczy. Bo body-wrapping działał musimy zainwestować w kosmetyki antycellulitowe. Takie kosmetyki kupimy jedynie w specjalistycznych sklepach, są niedostępne w zwykłych drogeriach.

MIT: Body-wrapping usunie cellulit raz na zawsze

Nie da się usunąć cellulitu raz na zawsze. Można się go pozbyć, można go zminimalizować, ale efekty nie będą się utrzymywały przez całe życie jeśli nie będziesz o siebie dbać i dbać o to by cellulit nie powrócił.

FAKT: Body-wrapping to zabieg niedrogi

Oczywiście, że tak! Wystarczy spojrzeć na ceny zabiegów wyszczuplających w gabinetach kosmetycznych. Cena jednego zabiegu to 80-100 zł (a przypominam, że jeden zabieg nie wystarczy!). Jeśli zrobisz body-wrapping w domu, to za cały słoiczek koncentratu zapłacisz około 30 zł i wystarczy ci to na wiele zabiegów. Ja zaopatruję się w sklepie Naturica i najczęściej kupuję ten koncentrat, bo akurat ten na mnie najlepiej działa:





Dlatego, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z body-wrappingiem nie daj się oszukać i nie kupuj drogich kosmetyków! Koncentraty do body-wrappingu wcale nie kosztują dużo. Najlepiej korzystaj ze sprawdzonych źródeł.

11 komentarzy:

  1. Ciekawa metoda :) kiedyś ktoś ze znajomych mi o niej opowiadał, to popukalam się w czoło myśląc "kto normalny owija się folią?!" :) zawsze przypomina mi się odcinek 'kiepskich' gdzie chcą odchudzic Boczka :D

    Na całkiem serio, to chyba nic dla mnie :) nie lubię uczucia pocenia się i jakbym tak miała siódme poty pod folia tracić to by mnie chyba szlag trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreddu a Ty wiesz jak to super likwiduje tkankę tłuszczową?! A poza tym, jak nie lubisz owijania folią to w sumie nie musisz. Bez tego też działa, tylko trzeba by mocniejszy koncentrat kupić, np. taki:
    http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-kofeina1000ml
    Ale to jest już hardkor! Nie trzeba się owijać, żeby paliło jak w piekle! ;)

    Ja tam lubię body wrapping, bo nic tak pięknie mi się nie rozprawia z cellulitem :)

    Pozdrawiam i dzięki za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten koncentrat! Stosuję, działa i jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabiegi antycellulitowe.1 czerwca 2015 14:14

    Świetny zabieg na ujędrnienie ud i pośladków. Stosowałam kilka takich zabiegów antycellulitowych w salonie kosmetycznym w Tarnowie http://www.78studio.pl/ . Już po kilku zabiegach Body Wrapping zobaczyłam świetne efekty. Chciałam kontynuować zabiegi antycellulitowe w salonie 78 Studio, lecz musiałam wyjechać za granicę i kosmetyczka poleciła mi samodzielnie stosowanie peelingów i koncentratów tej firmy. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy do tego typu zabiegu w domowy zaciszu mozna stosowac kremy termoaktywne z Evelina?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sposób Na Brzuch9 czerwca 2015 23:44

    Wiesz co, nie wiem co z tym Eveline, przyznam, że nie próbowałam. Słyszałam o nim, ale nic dobrego. Zresztą poczytaj opinie na wizażu - takie średnie ma. Ponoć tylko piecze po nałożeniu, a efekty mizerne. Ale wypróbuj! Może na Ciebie zadziała :) Wypróbuj i napisz nam co o nim myślisz, pewnie niejedną czytelniczkę taka opinia zainteresuje - mnie także :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile razy w tygodniu powinno stosować się taki zabieg i na jak długo? na całą noc?

    OdpowiedzUsuń
  8. Sposób na Brzuch10 listopada 2015 15:18

    Ja różnie wiesz... ale 2 razy w tygodniu stosuję ZAWSZE. Ważna jest regularność. Jak będziesz stosować regularnie to i efekty będą. A jak będziesz zapominać o używaniu, nie tylko tego kosmetyku, ale każdego, to albo nie będzie efektów żadnych albo będą słabe.

    Ja się już tak przyzwyczaiłam, że zawsze w sobotę robię sobie body-wrapping, to jest mój czas na odpoczynek. I raz w tygodniu w środy też jeden wieczór poświęcam na relaks po ciężkiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zdecydowałam na zabieg falą akustyczną urządzeniem cellar awt u Karoliny Martin w Sosnowcu i jestem o niebo lepiej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie Body wrapping działa, skóra jest poprostu dużo gładsza i naprawdę fajnie się po tym czuję. Więcej napisałam tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Jak dla mnie body wrapping działa. Trzeba tylko dobrać dobry krem do zabiegu. Taki który ma dobry skład i nie poparzy skóry. Ja stosuje http://www.zyciebezcellulitu.pl/krem-na-cellulit/ . Zawiera on wyciąg z Hydrocotylu, skrzyp, bluszcz, morszczyn pęcherzykowaty oraz kofeinę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger