Sposób na brzuch - SKAKANKA

Dziś kolej na trzeci z moich ulubionych sposobów na brzuch. Było już o bieganiu, było o hula hop – teraz czas na skakankę. Na pewno każdy z nas pamięta ja z dzieciństwa, prawda? Skakanka, guma i klasy! Ehh, to były czasy! A dzisiaj? Tablet, komórka i Play Station. To i wszystko jasne, już teraz wiemy dlaczego społeczeństwo staje się coraz bardziej otyłe, schorowane. Brakuje nam luzu, brakuje nam ruchu! 
No dobra dość pitolenia, skoro tutaj jesteś i czytasz ten artykuł, to pewnie chcesz poznać sposób ba płaski brzuch, w którym ma ci pomóc skakanka.



Oto kilka faktów na temat tego kawałka sznurka, zakończonego plastikowymi rękojeściami:

* skakanka to jedna z najstarszych zabaw dla dziewczynek
* skakanie na skakance choćby kilkanaście minut dziennie, potrafi spalić więcej kalorii niż robienie brzuszków
* podczas skakania na skakance poprawiasz kondycje całego ciała i bez większego wysiłku poprawiasz jędrność tych części ramion, które z wiekiem flaczeją
* skakanka to najlepszy sposób na brzuch, bo podczas skakania na skakance pracują wszystkie mięśnie brzucha
* skacząc przez godzinę na skakance spalisz około 800 kalorii!!
* wystarczy już 5 minut skakania na skakance by ujędrnić nogi – dla porównania aby to samo osiągnąć bieganiem musiałabyś przebiec 800 m.

Mało? Więc dodam jeszcze, że skakanka to jedna z najtańszych form aktywności. Nie musisz chodzić na siłownię, nie musisz mieć odpowiedniego ubrania, nie musisz nigdzie wychodzić. Wystarczy ci kawałek sznurka i odrobina motywacji.

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g

Jak wybrać najlepszą skakankę dla siebie

Nieważne czy wybierzesz zwykłą skakankę, czy taką z licznikiem kalorii, najważniejsze jest by miała odpowiednią długość. Oczywiście, że lepiej kupić dłuższą i najwyżej ją skrócić nić kupić za krótka i się męczyć. Tylko po co sobie tak utrudniać życie. Idealna skakanka, gdy na niej staniesz powinna sięgać do pach. Zanim kupisz, sprawdź to! Jeśli już kupiłaś i musisz ją skrócić – to zawiąż węzełki tuż przy rączkach, a najlepiej jeśli dałoby się taką skakankę wysunąć z rączek. 

Jak działa skakanka

Podczas podskoków na skakance pracują  wszystkie mięśnie: ramiona, przedramiona, barki, pośladki, łydki, uda, plecy, brzuch, klatka piersiowa. Świetne jest też to, że podczas ćwiczeń krew i limfa krążą coraz szybciej, a zbędny tłuszczyk powoli zaczyna znikać. Skakanie na skakance to naprawdę świetna sprawa, aczkolwiek mimo iż wydaje nam się to proste –potrafi bardzo zmęczyć! I o to chodzi! Im więcej potu – tym więcej kalorii spalonych, im więcej spalonych kalorii tym piękniejsze ciało i oczywiście płaski brzuch.
Na koniec wrzucam wam fajny filmik pokazujący różne techniki skakania na skakance. Niech się stanie waszą motywacją i sposobem na płaski brzuch! :)



3 komentarze :

  1. SKAKANKA:)) muszę kupić:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna forma spalania kalorii

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i przyjemna forma spalania kalorii ;) Jako dziewczynka pamiętam, że w szkole zawsze skakałyśmy z koleżankami i przy tym grałyśmy w skakankowe gry typu szczurek albo aniołek fiołek xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka