23:03:00

3 produkty na odchudzanie

Zostałam nominowana do fajnej zabawy, która rozpoczęła się od bloga Diety i ich sekrety, a więc dotrzymuje słowa i dzisiejszy post poświęcę trzem produktom, które pomogły mi schudnąć.
Zanim przejdę do meritum wspomnę tylko, że niebawem na moim blogu będzie można przeczytać o mojej metamorfozie - jak szybko zrzuciłam brzuch po ciąży :)
Kto ciekawy niech zagląda! Będzie ciekawie, będzie dreszczyk emocji, będą też zdjęcia :)

3 ulubione produkty na odchudzanie:

1. Koncentrat cynamonowo-algowy z L-karnityną


Dlaczego akurat ten kosmetyk? Bo uwielbiam body-wrapping! Moim zdaniem to najbardziej przyjemny zabieg jaki możemy sobie zafundować w domu. Wystarczy się nasmarować niezwykle aromatycznym balsamem, owinąć folią i chudnąć! Dzięki body-wrapping pozbyłam się cellulitu i szybciej rzuciłam brzuch. Polecam wypróbować!

2. Algi do peelingu


Nie ukrywam, że drugim produktem na mojej liście MUSI być także kosmetyk! Dlaczego? Bo uważam, że jedzenie zawsze można ograniczyć, ale jeśli nie mielibyśmy takich fajnych kosmetyków, które wspomagają odchudzanie, byłoby ono strasznie nudne i żmudne! No i szło by nam zdecydowanie wolniej. Jak już wspominałam uwielbiam body-wrapping, a bez peelingu nie można skutecznie wykonać body-wrappingu. 

Dlatego dla przyspieszenia efektów odchudzania zawsze przed body-wrappingiem robię sobie peeling. 

3. FIT UP do twarożku

www.kamis.pl

Żeby nie było, że nic nie jem ;) Uwielbiam FIT UP przyprawę do twarożku. Przyznam, że sporo jem nabiału, a twarogu w szczególności. Jeśli mam ochotę na jakąś zdrową przekąskę to z pewnością będzie to twarożek ze szczypiorkiem lub z warzywami i nie może w nim zabraknąć tej przyprawy. 

No dobra to teraz już znacie moje typy! Ciekawa jestem jakie są wasze :)


A to moje nominacje:




Dziewczyny czekam na wasze typy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger