Ławeczka na płaski brzuch!

dieta

Na płaski brzuch jest naprawdę bardzo wiele sposobów. Dieta, ćwiczenia, bielizna, sex…poprzez wdech, na przykład jak ktoś patrzy. Hehe…żart. Ćwiczeń jest wiele, a ja dzisiaj przedstawię Wam ławeczkę, bo to kolejna literka w moim alfabecie SnB.

Ćwiczenia na ławeczce są o tyle skuteczne, że dzięki regulacji ławki i utworzonemu spadkowi można wykonywać ćwiczenia o wiele skuteczniej dzięki prawu grawitacji. Za pomocą pochylni można naprawdę zwiększyć siłę naciskową na brzuch.

Trening mięśni brzucha wykonujemy na specjalnie do tego opracowanych ławkach. Umożliwiają one trenowanie różnych rodzajów ćwiczeń w różnych pozycjach. Zaletą ich jest dodatkowo to, że są wygodniejsze niż podłoga czy karimata przy wykonywaniu ćwiczeń. 

odchudzanie

Dzięki ławce możemy wykonać ćwiczenia na mięśnie brzucha proste i skośne i inne takie jak bicepsy, tricepsy, mięśnie piersi i pleców. 
Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów ławek. Są to ławki proste, uniwersalne, skośne i rzymskie. 

A teraz kilka ważnych wskazówek:
1. Wykonując ćwiczenia mięśni brzucha nie należy ich poprzedzać innymi bardzo obciążającymi mięśnie.
2.Ćwiczenia na mięśnie dolne brzucha wykonujemy zawsze przed ćwiczeniami na mięśnie skośne lub górne. Mięśnie dolne są po prostu słabsze. 
3.Nie należy wykonywać wszystkich ćwiczeń na mięśnie brzucha podczas jednego treningu. Jest to zbyt duże obciążenie. Należy trenować maksymalnie dwa obszary mięśni brzucha w trakcie treningu.
4.Ważny po ćwiczeniach jest odpoczynek. Mięśnie brzucha muszą odpoczywać od 24 - 72 godzin.
5.Wykonując ćwiczenia seriami nie należy odpoczywać wówczas uzyskamy najlepsze wyniki. Mięśnie brzucha są wytrzymałe.

Kilka przykładowych ćwiczeń (ja je wykonuję i jestem zadowolona z rezultatów)
- wypychanie bioder
Leżymy płasko na ławce, ręce uniesione w górę trzymają ławkę za głową. Nogi proste uniesione w powietrzu, następnie mocno wypychamy biodra by unieść pośladki.
- ugięcia nóg na ławeczce
Siedzimy na ławce, ręce podparte z tyłu tułowia. Następnie unosimy wyprostowane nogi i uginamy je aż do klatki piersiowej z pochyleniem tułowia do przodu.
- ćwiczenia rozciągające mięśnie brzucha
Kładziemy się na brzuchu z rękami wyciągniętymi przed sobą. Wypychamy górną część ciała do góry i trzymamy 10 sekund. Wracamy do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie wykonujemy kilka razy. 
- ławka skośna – unoszenie tułowia
Kładziemy się na ławce skośnej, zakładamy stopy za oparcia. Następnie uginamy nogi w kolanach, ręce na szyi. Podnosimy górną część ciała w kierunku stóp.

siłownia fitness ławeczka
To tylko przykładowe zestawy ćwiczeń. Każdy wie, że na brzuch  wykonuje się brzuszki, ale nie każdy wie, że i tak najlepszym ćwiczeniem na brzuch jest zwisanie na drążku i podciąganie ugiętych nóg do klatki piersiowej. Ale wykonując inne ćwiczenia na mięśnie brzucha polecam ławeczkę, bo jest po pierwsze wygodniejsza, bardziej precyzyjnie wykonamy dane ćwiczenie i jest skuteczniejsza w walce o płaski brzuch. Zatem chodząc na siłownię czy do klubu fitness nie omijajcie ławki szerokim łukiem. Polubcie ją bo bardzo fajnie się na niej ćwiczy!


dieta

1 komentarz :

  1. Hej!
    Właśnie zostałaś nominowana do zabawy "3 produkty na odchudzanie" :)
    Mam nadzieję, że się przyłączysz! Szczegóły tutaj: http://sekretydiety.blogspot.com/2014/10/3-produkty-na-odchudzanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka