19:41:00

Kosmetyki, w które polecam zaopatrzyć się latem

Każda z was ma na pewno swoje ulubione marki, swoje ulubione kosmetyki. Pomyślałam, że dzisiaj powiem wam jakie są moje :)

Oto mój zestaw obowiązkowych kosmetyków, których nie może zabraknąć latem w mojej kosmetyczce:

Po pierwsze żel do mycia ciała:


snobka.pl

















Uwielbiam Dove. Jest kremowy, delikatny i doskonale nawilża skórę, a ponieważ latem biorę prysznic nawet 3 razy dziennie z racji gorąca, zawsze mam na półce przynajmniej dwie butelki, tak na wszelki... żeby nie zabrakło! :)

Po drugie peeling: 



Tutaj sprawa jest bardziej skomplikowana, bo ja akurat peelinguje ciało dość często i za każdym razem lubię używać innego peelingu. Ostatnio polubiłam peeling cukrowy z Perfecty. Przyznam, kupiłam go bo spodobało mi się opakowanie, ale tak zupełnie przy okazji jest całkiem niezły, hehe :)
Robię ten peeling dwa razy w tygodniu na przemian z peelingiem z fusów z kawy - to mój drugi nałóg! ;)


Po trzecie balsam do ciała:



Balsamów mam zawsze kilka. Jeden taki, którego używam na noc - zwykle jest to balsam Nivea, albo Dove, a ostatnio kupiłam sobie balsam z firmy Soraya z drobinkami. Tego używam gdy gdzieś wychodzę - lubię jak skóra mi pięknie błyszczy, a te drobinki w słońcu.... ach, dają cudowny efekt! :)

Po czwarte zabieg wyszczuplający:

http://naturica.pl/koncentrat-bingospa500





















No nie może zabraknąć go w mojej łazience! Jestem już chyba uzależniona ;)
Zabieg wyszczuplający robię raz, dwa razy w tygodniu. Dzięki niemu powoli pozbywam się cellulitu i staje się szczuplejsza, a więc szczęśliwsza! Jeśli jeszcze go nie próbowałaś - polecam, spróbuj chociaż raz! Ale uwaga to naprawdę działa i uzależnia! Dzięki niemu niedawno szybko zrzuciłam 6 kilogramów ;)

Po piąte sól do kąpieli stóp

http://naturica.pl/sol-nogi-opuchlizna




















Nie wiem jak wam, mi czasami latem puchną nogi. To z racji gorąca. No i czasami mimo najlepszych chęci i higieny pękają piety. Po kąpieli stóp w tej soli te problemy znikają.


No dobra znacie już moje ulubione kosmetyki, a jakie są wasze?
Pochwalicie się? :)

1 komentarz:

  1. u mnie przede wszystkim mocno nawilżający balsam :-)
    +obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger