23:43:00

Domowe sposoby na redukcję cellulitu

Kochane, bierzemy się za cellulit! Nie ma to tamto! Koniec lata! Koniec obnażania się! Teraz przyszła pora na obżarstwo... ŻARTOWAŁAM! Aczkolwiek coś w tym jest, przynajmniej u mnie, że jak tylko zaczyna się jesień znowu przybywa mi kilogramów. Wrrr... a rwa z nimi oczywiście pojawia się pomarańczowa skórka czyli cellulit. 

ilovefit.pl

Do tej pory na cellulit stosowałam Koncentrat cynamonowo-algowy z BingoSPA. Jest świetny! Działa cuda! NAPRAWDĘ! Wcale nie zamierzam z niego rezygnować, jednak ostatnio koncentratu tego nie było w moim sklepie w którym zawsze go kupuje (jest tak popularny, że często tak bywa) i postanowiłam poszukać w necie sposobów na domowe pasty do body-wrappingu. Znalazłam trzy. Bardzo fajne są te przepisy, przyznam, że wypróbowałam wszystkie :)

A dziś dzielę się z wami tymi przepisami. Do dzieła! Do walki z cellulitem! :)

Pasta kawowa

4 łyżki fusów z kawy 
4 łyżki oliwy z oliwek

Wymieszaj ze sobą te dwa składniki, a następnie umieść miseczkę w mikrofalówce i podgrzej przez chwilę. Ciepłą oliwą kawową masuj wybrane partie ciała przez kilka minut. Pozostaw pastę na skórze, owiń się folią i wskocz do łózka pod koc na kilkanaście minut.

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g

Zielona pasta miodowa

zielona glinka
łyżka miodu
sok z połowy limonki

Połącz wszystkie składniki razem. Połóż na wybrane partie ciała, które powinny być wcześniej porządnie wypeelingowane. Zawiń ciało folią. Okryj się kołdra na 30 minut. Po tym czasie zmyj dokładnie ciało. Zabieg powtarzaj 2 razy w tygodniu.

Pasta imbirowo-kawowa

3 łyżki fusów z kawy
3 łyżki brązowego cukru
łyżka zmielonych orzechów laskowych
łyżka cynamonu
łyżka imbiru
łyżka oliwy z oliwek
łyżka oleju jojoba
kilka kropel ulubionego olejku zapachowego

Wszystkie składniki mieszamy dokładnie ze sobą, najlepiej w rondelku, dodajemy do nich trochę wody i całość wstawiamy na gaz. Gotujemy kilka minut i odstawiamy do wystygnięcia. Gdy pasta będzie jeszcze ciepła nakładamy ja na ciało i owijamy się folią.

Ja wiem, że większość z was jest leniwa. Nie chce wam się robić domowych kosmetyków skoro macie pod nosem gotowe. Używając ich nie macie zmywania, nie musicie się martwić, że zafajdacie sobie wannę...

Dla tych wszystkich leniwców podaję linka  ---> KONCENTRAT

A na koniec wrzuce wam kilka motywujących zdjęć :)
Nie wiem jak wy, ale ja jak na takie zdjęcia efektów patrze, to od razu mi się chce mi się walczyć z cellulitem, byle tak wyglądać :)

To zdjęcia efektów po użyciu koncentratu cynamonowego BINGOSPA

fot.urodaizdrowie.pl
 
Fot.www.luxuryworld.pl

2 komentarze:

  1. Jest też znam fajny prosty przepis :
    - 4 łyżki kawy,
    łyżka cukru ,
    łyzka jogurtu naturalnego lub olejku kokosowego..wszytsko wymieszac na gesta papke i zrobić sobie z tego peeling po kąpieli lub podczas ;p Polecam trzymać troszkę dłużej ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam ten koncentrat:
    http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g
    Jest bezkonkurencyjny. Numer jeden wśród kosmetyków usuwających cellulit, a poza tym jest niedrogi i zbiera najlepsze opinie w internecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger