00:06:00

Najlepsze ćwiczenia na płaski brzuch

Pytacie mnie w mailach i komentarzach czy ćwiczę, co ćwiczę, jak ćwiczę. Oczywiście, że ćwiczę! Jestem leniwa, to fakt, dlatego nie poświęcam na te ćwiczenia dużo czasu, ale 5-10 minut dziennie staram się dać swojemu ciału, głównie brzuchowi.
Jeśli zatem nadal nie wiesz jak schudnąć z brzucha, zapraszam na mojego mam nadzieję, motywującego posta! :)



Nie wiem czy wiecie, ale sukces waszego odchudzania zależy w 70% od diety i w 30% od ćwiczeń. Są tacy, którzy pasjonują się ćwiczeniami, uwielbiają sport, są codziennie mocno aktywni i zdeterminowani do ruchu. Ja niestety do nich nie należę, jestem przedstawicielką tej drugiej grupy, myślę bardziej licznej, grupy która woli poćwiczyć intensywnie ale niedługo ;)
Wystarczy kilka minut dziennie, by były efekty... Wystarczy nawet niewielki wysiłek, by zrzucić brzuch :)

Pokaże wam dzisiaj fajne filmiki, z którymi ja ćwiczę i które naprawdę pomogą wam schudnąć z brzucha. 

Filmik numer 1

Coś dla początkujących. Kilka prostych ćwiczeń, mała ilość powtórzeń, sympatyczna pani :)


Filmik numer 2

Chodakowska. Ponoć tysiące kobiet z nią ćwiczy, uwielbiana przez rzesze... powiem szczerze, nie przepadam za nią, bo moim zdaniem za dużo gada, ale jednego nie można jej odmówić - jej ćwiczenia naprawdę przynoszą efekty - więc czasem skuszę się na trening z tą panią :)


Filmik numer 3

Na koniec sympatyczny pan :) Nie wiem, ma coś w sobie, że aż chce się z nim ćwiczyć!


Ciekawa jestem jak wy ćwiczycie i z kim. A może nie ćwiczycie wcale, a raczej skupiacie się tylko a diecie?
Kochane, sama dieta nie wyrzeźbi wam brzucha - pamiętajcie o tym!
A jeśli zależy wam na szybkich efektach to tylko dieta plus trening. Ja jeszcze ostatnio używam tego:

http://naturica.pl/spalacz-tluszczu
L-karnityna to świetny wspomagacz odchudzania. Spala tkankę tłuszczową i przyspiesza działanie ćwiczeń. Z nią szybciej zrzucicie oponkę :)
Wystarczy smarować się nią przynajmniej 2 razy dziennie, najlepiej po treningu. Efekty stosowania L-karnityny wraz z ćwiczeniami zobaczycie TUTAJ.

4 komentarze:

  1. Czy stosujesz ćwiczenia, które pojawiają się w treningu
    crossfitowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw bardzo :) choć nie lubię Chodakowskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonywałam takie ćwiczenia w różnych miejscach. I muszę przyznać, że profesjonalna podłoga do siłowni wnosi dużo. Prze wszystkim jest bezpieczniej. Jak robiłam ćwiczenia na panelach miałam wrażenia, że za chwilę się poślizgnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam o płaskim brzuchu. Najpierw próbowałam od diety, ale nie było fajnych efektów. Dopiero dieta połączona z ćwiczeniami przyniosła oczekiwane efekty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger