13:20:00

10 zasad utrzymania dobrej figury

Hejka!
Dziś podam wam 10 zasad utrzymania dobrej figury, które pomogą wam schudnąć. Jestem pewna, że jeśli się odchudzacie, to większość z nich znacie, jednak nie wiem jak wy, ale mi jest zawsze łatwiej jeśli coś usłyszę, przeczytam, zbiorę do kupy. Radzę wam te moje zasady wydrukować i powiesić np. na lodówce, jeśli będziecie patrzeć na nie każdego dnia rano, to będzie was motywować do zdrowego trybu życia i odżywiania - jestem tego pewna! :)
Każdy wie, że aby schudnąć musi ograniczyć jedzenie słodyczy, tłustych potraw - jednak jeśli to sobie napiszecie i będziecie patrzeć na taką kartkę, będzie łatwiej! A więc zaczynamy!

10 zasad utrzymania dobrej figury



1. Codziennie jedz świeże owoce i warzywa, które są źródłem błonnika, witamin i minerałów.

2. Jedz produkty pełnoziarniste, bo dostarczają organizmowi składników odżywczych i oczyszczają organizm z toksyn.

3. Ogranicz spożywanie tłustych potraw, bo to dzięki nim masz cellulit.

4. Zamiast solić dobieraj tak zioła, by potrawy miały niepowtarzalny aromat i smak.

5. Pij przynajmniej 2 litry płynów dziennie, pomogą wypłukać toksyny i podkręcą metabolizm.

6. Zrezygnuj całkowicie z alkoholu, przynajmniej na czas odchudzania.

7. Zapomnij o paleniu, to nikotyna powoduje, że toksyny zostają w twoim organizmie i przeszkadzają ci schudnąć.

8. Smaruj się codziennie kosmetykami wyszczuplającymi, to pomoże ci napiąć skórę i pozbyć się cellulitu.

http://naturica.pl/koncentrat-centella

9. Masuj skórę kilka minut dziennie, np. w ten sposób:


Uwielbiam ten masaż! Ja poświęcam 5 minut dziennie tuż przed spaniem i tak się masuję już drugi tydzień, u mnie efekty już widoczne. Skóra bardziej napięta, ujędrniona i 1 cm mniej w obwodzie. Masaż robię co drugi dzień oliwką i koncentratem na przemian. Po koncentracie owijam się dodatkowo folią. SUPER EFEKTY GWARANTOWANE! :)

10. Pamiętaj, że aby schudnąć wystarczy zmienić dietę i wprowadzić chociaż kilka minut treningu dziennie. Sukces w odchudzaniu to w 70% dieta i w 30% trening.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger