15:13:00

Trzeci dzień z moim WYZWANIEM i pierwsze efekty!? :)

Dziś mija trzeci dzień odkąd postanowiłam zmienić swoje życie i zmieścić się w ulubione dżinsy, muszę się pochwalić, że już mam pierwsze efekty!

Od trzech dni odżywiam się zdrowo bez soli, cukru, tłustych dań i przekąsek.
Wieczorami robię sobie peeling całego ciała i  smaruję się TYM wyszczuplającym zabiegiem ze sklepu Naturica.
Trzy baseny za mną!

EFEKT:

Minus jeden kilogram na wadze!
JUIPI!


Takie efekty motywują do dalszego odchudzania!

Czuję się lekko, czuję się zdrowo i szczęśliwie! :)

Dobra zmykam robić obiadek. Czytajcie moje kolejne posty, to zdradzę szczegóły :)

Dziś u mnie:

Grilowana ryba w sosie pomidorowym z ryżem



Surówka z białej kapusty


W niedziele przedstawię wam mój dokładny jadłospis i podam przepisy na moje dietetyczne dania! :)

ZAPRASZAM NA KOLEJNY POST! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger