19:37:00

Jak ujędrnić brzuch podczas odchudzania?

Dziś będzie o ujędrnianiu brzucha. Schudłam kochani 6 kilo w ciągu 2 miesięcy, ale to tylko na razie, to jeszcze nie koniec! :) Wiem, że może szału nie ma, bo ostatnio udało mi się osiągnąć taki wynik w miesiąc, ale tym razem postanowiłam chudnąc wolniej, ale na dłużej. Bo niestety szybkie odchudzanie, to szybki powrót do poprzedniej wagi, a ja tym razem chce schudnąć na dobre!
O swoich efektach napiszę wam jak tylko dorwę mojego mena i poproszę by zrobił mi zdjęcie, bo w dżinsy już się mieszczę :)

Fot.youtube.com

Musze wam powiedzieć, że bardzo dobrze czuję się z tym chodzeniem na basen. Tak mocno się do tego przyzwyczaiłam, że gdy przychodzi do mnie "ciotka" i muszę zrezygnować z dwóch czy tam trzech basenów, to aż mnie złość rozpiera! To się nazywa uzależnienie :)
No dobra, ale przejdźmy do konkretów.

Jak ujędrnić brzuch podczas odchudzania?


Nie wiem czy mieliście już kiedyś taki problem? Chudniecie sobie jest git, a wasz brzuch nadal jak galareta! Ja zauważyłam to u siebie i szlag mnie trafia. Normalnie mnie nie cieszy to, że waga leci w dół :(
No ale cóż, tak to jest jak się ma za dużo tłuszczu pod skórą. Jeśli nie będziemy robić na ten brzuch żadnych zabiegów, to sam nagle nie zrobi się jędrny. Tak więc co robić?? Brzuszki? Bleeee, nie lubię brzuszków, bo bardzo obciążają mój kręgosłup i później mnie bolą plecy, więc brzuszki odpadają.
Ale spokojnie, jeśli tak samo jak ja nie lubicie brzuszków, to macie jeszcze inne możliwości na ujędrnienie skóry. Podpowiadam co zrobić! :)

1. Peeling gruboziarnisty rano i wieczorem

Ja biorę prysznic zawsze po spaniu i przed spaniem. Podczas takiego prysznica kilka minut masuję brzuch sola morską, albo fusami z kawy. Jeśli chodzi o sól to ostatnio moja ulubiona:



Jest genialna! Pachnie cudnie, owocowo i świetnie masuje skórę. Ta sól zawsze mnie wprawia w cudowny nastrój i muszę powiedzieć, że po takim 3 minutowym masażu skóra jest taka gładziutka i jakby z każdym dniem jędrniejsza. No super! Jak będziecie mieć okazję, to ją wypróbujcie! Ja swoją kupuję TUTAJ, kosztuje tylko 6 zł także taniutka jak barszcz, a jest jej pół kilo! :)

2. Po peelingu zawsze smaruję się tym moim cudownym koncentratem


Pisałam już o nim kilka razy i zdania nie zmieniam póki co. Ten zabieg wyszczuplający jest GE-NIA-LNY! Nie znam lepszego sposobu na ujędrnianie. 
Stosuje ten koncentrat codziennie. Czasem smaruję się rano, a czasami wieczorem. To zależy jak mam czas. Jeśli smaruję się wieczorem to dodatkowo owijam się folią, żeby przyspieszyć efekty ujędrniające brzuch. Jakby ktoś z was chciał kupić to można to zrobić tutaj KLIK.


A wy jak sobie radzicie w galaretowatą skórą?
A może nie macie takich problemów?
Ja póki co jeszcze chwilę będę się z tym zmagać, ale wierzę, że w końcu mi się uda schudnąc na dobre i pięknie ujędrnić brzuch :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger