21:18:00

Sezon na body wrapping czas zacząć!

Czy u was też się własnie zaczął sezon na body wrapping? Ja jak zwykle przed zimą obrastam w tłuszcz i cellulit, więc gdy tylko zaczyna się robić zimno włażę na swoją ulubioną stronę z kosmetykami i zamawiam kosmetyki antycellulitowe. 

Tym razem zamówiłam sobie NOWOŚĆ Koncentrat 100% Cynamonowo-Kofeinowy z Olejem z Baobabu:

http://naturica.pl/koncentrat-baobab

Oraz oczywiście folię do owijania, hehe.




Ciekawa jestem czy znacie już te specjalistyczne kosmetyki antycellulitowe?


Czy któraś z was już stosowała?

Ja stosuję od kilku lat niezmiennie i jestem bardzo zadowolona. Zmieniam tylko te żele raz taki, raz taki zamawiam, ale faktem jest, że BingoSpa jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o kosmetyki antycellulitowe.  Udało mi się już raz pozbyć cellulitu i zrzucić trochę sadła :) Nie wiem czy to pamiętacie, jeśli nie, zapraszam do oglądania mojej metamorfozy TUTAJ :)

Niestety dzisiaj już tak nie wyglądam :(
Zawsze brakuje mi samodyscypliny i gdy już uda mi się osiągnąć cel np. schudnąć albo pozbyć się cellulitu, po kilku miesiącach wracam do dawnych nawyków i znów obrastam w cellulit, wrrrr!
Mój facet śmieje się, że ja to całe życie będę na diecie i będę się odchudzać wiecznie. Cholera chciałabym mu udowodnić jak bardzo się myli! Macie jakieś sposoby na to by wytrwać w swoich postanowieniach albo, by zapodać sobie dietę raz na zawsze? Ja wiem co sprawia, że tyję, wiem co sprawia, że obrastam w cellulit, potrafię się go pozbyć w ciągu 6 tygodni. Co już wam kiedyś udowodniłam, a nie potrafię się pozbyć złych nawyków! :(

Kurka wodna! Ale jestem durna! Właśnie uświadomiłam sobie, że mam w ręku niesamowite "narzędzia" wyszczuplające, a nie mam w sobie dość samodyscypliny, by zrobić ze sobą porządek raz na zawsze!

1. Znam doskonale body wrapping i wiem jak go prawidłowo wykonywać. 
2. Wiem gdzie kupować najlepsze kosmetyki antycellulitowe w atrakcyjnych cenach.
3. Jestem świadoma swoich słabości.

Ehh, tylko konsekwencji w działaniu brak! :(
Też tak macie?

Teraz schudnę znowu i znów zrzucę kilka kilo, a wraz z nim spalę cellulit, bo mam znowu motywację. Mój facet zaprosił mnie na wycieczkę na Cypr więc nie chcę dać plamy i wyglądać jak wieloryb! ;)
Nie ma nic lepszego niż dobra motywacja, nie? Hehe.

No dobra plan już mam teraz tylko muszę się trzymać swojego postanowienia.

Sezon na body wrapping czas zacząć! :)


A więc po pierwsze 3 razy w tygodniu body wparring.
Po drugie zapominam o czekoladzie, chipsach i piwie.
Po trzecie raz w tygodniu basen, dwa razy rower lub aerobik - bez ćwiczenia nie dam rady w miesiąc pozbyć się brzucha ;)
Po czwarte, zamierzam nie jeść glutenu. No dobra, to trudne, może mi się nie udać, może będę jadła ten gluten, ale tylko wtedy gdy nie będę miała wyjścia ;) 
Po piąte przynajmniej 3 razy w ciągu dnia czerwona herbata, bo odchudza! :)

Jeszcze ostatnio zaczęłam pić na czczo wodę z cytryną. Wiecie, że taka ciepła woda z cytryną zaraz po przebudzeniu potrafi napędzić metabolizm?! Spróbujcie!

No dobra, to ja już wiem co mam robić. Zaczynam od jutra. Jak mi się uda osiągnąć swój cel, to na pewno wam o tym napisze i pochwalę się efektami.

A wy dziewczyny napiszcie mi jakie są wasze ulubione kosmetyki antycellulitowe? 
Wspomagacie się w ogóle kosmetykami podczas odchudzania?
Lubicie body wrapping?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger