Jak prawidłowo zrobić bańkę chińską, czyli sposób na brzuch

Hejka!
Ostatnio pisałam wam o body-wrappingu, dziś napiszę o bańce chińskiej, bo uważam, że te dwa sposoby na brzuch można bardzo fajnie ze sobą połączyć. Ja ostatnio mam mało czasu na jakieś ćwiczenia, chodzenie na basen itd. czyli to co sobie obiecywałam jeszcze do niedawna, niestety nie ma racji bytu :(
Strasznie żałuje, bo wiem, że dzięki ćwiczeniom jednak szybciej bym zrzuciła z siebie trochę sadła, ale cóż zrobić - taki lajf. Dlatego szukam "zamienników". Oczywiście nie da się zamienić ruchu na nic innego, bo sport to sport i tyle w temacie, ale... są inne możliwości na rozruszanie ciała. Mam tutaj na myśli masaż.
Są różnego rodzaju masaże, relaksujące, odmładzające, liftingujące, wyszczuplające..
Moim zdaniem najlepszą opcją na pozbycie się kilku zbędnych kilogramów jest masaż bańką chińską. Nie jest to najprzyjemniejszy masaż co prawda, bo cholernie boli, nawet jeśli sami sobie taki masaż robimy, ale za to jest bardzo skuteczny!

Na czym polega masaż bańką chińską?



Masaż bańką chińską to nic innego jak wessanie skóry do plastikowego pojemnika i przesuwanie tym pojemnikiem w celu oderwania skóry od warstwy tłuszczowej :) To moja definicja. a definicja profesjonalisty jest taka:

Masaż bańką chińską, wykorzystujący metodę próżniowego zasysania skóry i znajdujących się pod nią tkanek, doskonale poprawia ich ukrwienie, wyraźnie zmniejszając nie tylko skórkę pomarańczową, lecz także rozstępy.


Czyli krótko mówiąc masaż bańką chińską rozbija złogi tłuszczu znajdujące się pod skórą, poprawia ukrwienie, stymuluje przepływ limfy. W ten sposób możemy się także pozbyć cellulitu i to mi się bardzo podoba. No i git, teraz już wiecie co to masaż bańką chińską, teraz dowiecie się jak prawidłowo taki masaż wykonać. Od razu wam powiem, że to nie będzie łatwe dla kogoś kto nie ma doświadczenia w masowaniu. Najpierw radzę takim osobom bardzo dużo filmów pooglądać choćby na YT, żeby się dokładnie przyjrzeć takiemu masażowi, bo jeśli nieumiejętnie go wykonacie to nie dość, że będziecie cierpieć, to jeszcze narobicie sobie siniaków! ;)


Jak prawidłowo zrobić masaż bańką chińską


Pierwszą rzeczą jaką musicie zrobić przystępując do masażu bańką chińską, to dokładnie wysmarować ciało olejkiem i porządnie rozgrzać skórę, aż będzie gorąca. To sprawi, że ból nie będzie tak dotkliwy ;)
Poza tym aby móc się bańką masować, aby ona się po skórze ładnie prowadziła, skóra musi być porządnie natłuszczona, inaczej bańka będzie się odrywać.
Gdy już jesteście do masażu przygotowane, natłuszczone, przykładacie bańkę do skóry, naciskacie ją na środku, aby stworzyć próżnię i przesuwacie nią w jednym tempie wzdłuż mięśni. I to właściwie tyle :)

Jak masaż bańką chińską wygląda w wydaniu profesjonalisty, zobaczcie sobie na tym filmie:


Achhh, chciałabym żeby i mnie ten pan tak wymasował ;)

Niestety muszę to robić sama, bo mój facet ma dwie lewe ręce, hehe ;)

Po takim masażu gdy skóra jest porządnie rozgrzana, ja robię sobie body-wrapping. Czyli wycieram się z tej całej oliwki i smaruję ciało koncentratem antycellulitowym, swoim cudownie pachnącym :) Na koniec owijam ciało folią i mykam do łóżeczka.

Dlaczego warto łączyć bańkę chińską z body-wrappingiem?


Bo moim zdaniem gdy ciało jest wymasowanie, tłuszcz rozbity to taki koncentrat wyszczuplający będzie lepiej i szybciej działał niż po zwykłym tylko peelingu. Zresztą sprawdźcie same! Bańka chińska kosztuje może z 5 zł na allegro, koncentrat antycellulitowy, ten który ja kupuję, w Sklepie Naturica, kosztuje niespełna 30 zł, bo teraz akurat jest w promocji, więc za 35 zł macie miesięczną, albo nawet dwumiesięczna kurację wyszczuplającą. Kupicie gdzieś taki zabieg taniej?? Nie sądzę!
A warto dziewczyny naprawdę warto spróbować takiej kuracji, bo już chwilę po nałożeniu koncentratu się czuje jak zaczyna się palić tłuszcz, piecze ogniem i aż słychać jak cellulit płacze znikając! ;)

Macie linka do tego koncentratu ----> TUTAJ

Aha i poczytajcie jeszcze na stronie o MASAŻACH więcej na temat tego masażu bańką chińską, tam macie więcej informacji. Dowiecie się wybrać bańkę chińską, jak wybrać odpowiedni olejek i takie tam... fajna stronka, ja tam często zaglądam :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka