22:36:00

Kompletna kuracja wyszczuplająca- czyli jak schudnąć nawet w święta!

Przeczytałam ostatnio na stronie sklepu, w którym się zaopatruję w kosmetyki wyszczuplające o kompletnej kuracji wyszczuplającej. Postanowiłam ją zamówić i wypróbować, na święta będzie jak znalazł! ;)
Sylwestra mam już zaklepanego więc muszę jakoś wyglądać ;)
Muszę się wcisnąć w sukienkę, a święta u mnie jak zwykle będą obfite.



Nie wiem jak wy, ja mam zamiar kontynuować dietę w święta. No, może dieta to za dużo powiedziane, bo po prostu nieco zaciskam pasa, ale jak sobie założyłam nie będę jadła pieczywa, tłustych potraw no i słodyczy.

Jak nie przytyć w święta?


Jest na to kilka możliwości. Jeśli przygotowujecie święta u siebie, możecie odchudzić potrawy. Jak to zrobić, bardzo fajnie opisała autorka bloga Diety i ich sekrety.
Jeśli idziecie na święta do rodziny, będzie nieco trudniej, ale też się da. Po prostu pijcie dużo płynów i jedzcie małe porcje dań. Starajcie się nie popijać posiłków i odmawiajcie sobie tłustych potraw. No wiem, trudne to, ale mówię wam, jak się chce to można! ;)

W utrzymaniu pięknej sylwetki na pewno pomoże wam body-wrapping. Jeśli macie w domu koncentrat antycellulitowy i folię to jesteście na wygranej pozycji. Jeśli nie macie, to radzę się zaopatrzyć. Ja czekam na kuriera z Kompletnym zestawem antycellulitowym i już zacieram rączki! :)

Szczegóły poniżej:

Proponowany sposób użycia zestawu


Dzień 1, Dzień 6, Dzień 12 ....















Rano wmasuj serum kolagenowe w ciało.
















Wieczorem wykonaj peeling przy użyciu odchudzających  cynamonowych alg do peelingu.


Następnie w skórę wmasuj serum.


Dzień 2, Dzień 5, Dzień 8, Dzień 11 ....


Rano wmasuj serum kolagenowe w ciało.

Wieczorem wykonaj zabieg body wrapping. Nałóż niewielka ilość koncentratu na skórę, a następnie owiń ciało folią. Czas trwania zabiegu 15-45 min. Wraz z upływem czasu i poznaniem reakcji swego organizmu na zabieg można zwiększać ilość koncentratu i wydłużać czas zabiegu.

Nie należy wykonywać peelingu i zabiegu body wrapping w tym samym dniu.


























Dzień 3, Dzień 4, Dzień 7, Dzień 9, Dzień 10 ....


Kolagenowe serum do wyszczuplania ud i brzucha














W pozostałe dni wolne od zabiegów body wrapping oraz peelingu rano i wieczorem wmasuj w skórę serum kolagenowe do ud, brzucha i pośladków BingoSpa.

Ta instrukcja jest żywcem zerżnięta ze strony Naturica i tam też można kupić ten cały zestaw kosmetyków.

Co mnie skusiło, żeby kupić ten zestaw?


Po pierwsze cena - gdybym chciała kupić każdy kosmetyk oddzielnie zapłaciłabym prawie 100 zł, a tak tylko 85,70 zł. Niby niewiele, ale taka promocja cieszy, wiadomo w zestawie taniej :)

Po drugie - używałam już koncentratu z baobabem i jestem nim zachwycona! Świetnie podziałał na mój cellulit na udach! Niestety szybko się kończy - bo to małe opakowanie więc... hmm to chyba jedyny jego minus ;)

A po trzecie - Podoba mi się to, że ten zestaw jest tak dobrany, że nie muszę już nic więcej kombinować. Po prostu zrobię wszystko według instrukcji i zobaczymy co będzie! :)

A wy, macie jakieś ulubione kosmetyki wyszczuplające?
A może znacie jakieś dobre sposoby na to jak schudnąć nawet w święta? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger