23:51:00

Zabieg wyszczuplający idealny na lato?

Hejka!

Jak tam, przed urlopem? :)

A może już po..? ;)

U mnie będzie za miesiąc dopiero, ale już powoli się zaczynam na niego szykować. 
Jak zwykle zabieram się za to trochę za późno, ale tak to już ze mną jest. 
Dzisiaj po kąpieli tak się sobie przyjrzałam, pięty do złuszczenia, pazury aż się proszą o manikiurzystę i koniecznie muszę pomalować włosy, bo mam już spore odrosty.

Boooooszzzeee, ile to kobieta się musi nacierpieć żeby podobać się facetowi. Phii, żeby tylko facetowi! Ile to się musi namęczyć żeby podobać się sobie! To dopiero nie lada wyzwanie. Ja ostatnio się sobie średnio podobam, bo znowu się zapuściłam. Znowu trochę mam odstający brzuch i sflaczałe ramiona, a na udach pojawił się cellulit. DAMN! Czas się brać za siebie!

I tak sobie czytam, te Wasze blogi, strony fejsbuki, instagramy i wszędzie tylko diety, głodówki i programy odchudzające. Kurde! nie chce mi się odchudzać latem, zresztą ja nie umiem latem sobie niczego odmawiać. Korzystam, że mamy tyle owoców, warzyw świeżych.. obiadów nie gotuję praktycznie. Ciągle wsuwam truskawy, czereśnie, opycham się bobem - to chyba zdrowo nie? 

I tak to po nitce do kłębka trafiłam na fajną stronę Bangla. Nie wiem czy znacie.. jeśli nie to zachęcam się zapoznać, można wyhaczyć fajną ofertę, dostać coś do testowania, wygrać konkurs, albo dowiedzieć się co warto kupić :)

I ja się własnie dziś dowiedziałam. Po przeczytaniu opinii o tym koncentracie jestem w 100% pewna, że chce go mieć i to już! :)



Do kupna tego zabiegu "przekonała" mnie ta oto opinia:

Kosmetyki rozgrzewające bardzo lubię i każdy kolejny, który gdzieś zauważę mnie ciekawi na tyle mocno by wypróbować. Tutaj mamy ogromne opakowanie - 1000g - i tylko dzięki zaufaniu do teo typu kosmetyków BingoSpa skusiłam się na tak ogromną pojemność. :)

Konsystencja przypomina budyń/kisiel. Zapach mocno pomarańczowo-goździkowy, nieprzyzwyczajonym może solidnie wejść do nosa ;) Ja go lubię i stosuję z uwielbieniem. 

Aplikacja łatwa i przyjemna. Nie trzeba długo masować by się wchłoną specyfik w skórę. Po masażu przez 10-15 minut jest zaczerwieniona skóra, ale to normalne przy takim składzie mocno rozgrzewającym i poprawiającym krążenie.

Ze względu na skład i bardzo silne działanie nie mogą wszyscy stosować tego preparatu. Może uczulać, więc ważne by zrobić próbę uczuleniową!

Efekt rozgrzewania jest dla mnie genialny, uwielbiam tę dodatkową dawkę ciepła. Szczególnie w zimne miesiące roku :)

Działanie jest zauważalne już po kilku pierwszych aplikacjach. Skóra wyraźnie jest gładsza, bardziej napięta i jednocześnie miękka i aksamitna w dotyku. Super działa i to w szybkim czasie można wymodelować ciało "nabyć" na nowo wymarzoną talię ;)

Ja jestem z niego bardzo zadowolona. Jest to produkt wydajny, w dużym opakowaniu, w atrakcyjnej cenie. Rozgrzewanie jest mocne, ale ja takie lubię ! :)

Warto się skusić!
Zalety:
szybko rozgrzewa
bardzo wydajny
duże opakowanie
fajnie się wchłania
nawilża i wygładza skórę
szybko daje zauważalne działanie
atrakcyjna cena

Źródło: Bangla

Koncentrat już zamówiony - TUTAJ, bo najtaniej było, jak zwykle zresztą ;)

Teraz czekam już tylko na kuriera i do dzieła! Będziem usuwać cellulit :)


Ps. Macie jakieś ulubione zabiegi na lato?

Ja coś czuję, że na tym nie poprzestanę, bo to tylko dwa razy w tygodniu można go zrobić, a to oznacza, że zrobię go raptem 8 razy!

A co w międzyczasie..?

Poradźcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger