Płaski brzuch w tydzień


Zbliża się wielka impreza... wesele... wyjazd nad morze... spotkanie z ukochanym, a Twój brzuch spędza Ci sen z powiek. Która z nas tego nie zna? Z reguły bowiem bywa tak, że odchudzamy się wtedy, kiedy mamy ku temu silną motywację. Dla mnie taką jest kupienie super ciuchów w rozmiarze mniejszym, niż mam. Żeby się w nie wcisnąć muszę zastosować dobrą dietę i ćwiczyć, ale wiem, że warto, bo mam przed sobą cel. Tak było ostatnio, jak kupiłam sobie parę skórzanych spodni, które idealnie były dopasowane, przynajmniej wtedy jak je kupowałam. Oczywiście mogłam kupić rozmiar większe, ale wtedy efekt wizualny moich zmysłowych krągłości nie byłby taki, jak bym sobie tego życzyłam. I wszystko byłoby super, gdyby nie fakt, że troszkę więcej jadłam, mniej się ruszałam i zrobiła mi się mała oponka na brzuchu. Moje wymarzone spodnie już nie prezentowały się na mnie tak dobrze, bo wylewał się z nich mój tłusty brzuch. Trzeba było wziąć się za siebie. Inspiracją dla mnie wtedy był ciekawy artykuł, który znalazłam w internecie. Przedstawiał on cztery sposoby na pozbycie się tłuszczu z brzucha i to w zaledwie tydzień! Musiałam tego spróbować, a teraz polecam wam, bo dzięki temu tłuszcz na brzuchu znika, a spodnie znów pasują jak ulał.

Metoda I: Jedzenie zmniejszające żołądek


1. Małe, częste posiłki: Chyba zdajemy sobie sprawę z tego, że im więcej jemy, tym nasz żołądek jest większy, bardziej rozepchany, a tym samym odczuwamy coraz większy apetyt. Stąd się właśnie biorą nasze problemy z wagą. Dlatego pierwsza metoda na wyszczuplenie brzucha to jedzenie w taki sposób, aby zmniejszyć rozmiary naszego żołądka. Pierwszym podstawowym błędem jaki popełniamy każdego dnia, to zjadanie trzech bądź nawet tylko dwóch głównych posiłków w ciągu dnia. Jest to dla nas wygodne - najeść się raz, a porządnie i mieć z głowy. Tylko, że to właśnie sprawia, że tyjemy. Dlatego należy zmienić swoje nawyki i przyzwyczajenia. Zjadaj małe posiłki i przekąski w odstępie 2-3 godzin od siebie. Wiele możesz na tym zyskać, ponieważ takie małe, a częste posiłki będą zajmowały mniej miejsca w brzuchu, więc nie będą go rozpychały, utrzymają metabolizm na odpowiednim poziomie, a Ty sam odczujesz różnicę, bo cały czas będzie Ci towarzyszyć uczucie sytości.
2. Jedz mniej błonnika: Produkty bogate w błonnik co prawda utrzymują na dłużej uczucie sytości w żołądku, jak również są zdrowe i wspomagają pracę jelit, ale również wywołują wzdęcia i gazy, a tym samym sprawiają, że nasz brzuch jest bardziej wypukły, a my sami czujemy się ciężko. Do takich produktów możemy zaliczyć głównie warzywa, jak fasola, brokuły, kapusta, brukselka, kalafior czy groch. Postaraj się na jeden tydzień wyeliminować je ze swojego jadłospisu, a przekonasz się, że Twój brzuch robi się bardziej płaski. Po tym tygodniu dodawaj je na nowo do swojej codziennej diety, ale pojedynczo, a nie hurtem. W ten sposób przekonasz się, które z tych warzyw bardziej szkodzą Ci, niż są pożyteczne. Jeśli po którymś z nich masz większe wzdęcia i gazy lepiej całkiem go unikaj. Wtedy będziesz zawsze mieć bardziej płaski brzuch.

3. Owoce i warzywa: Owoce i warzywa to najlepsza porcja zdrowych witamin i soli mineralnych i to nie podlega żadnej dyskusji. Jednakże nie możemy ich jeść na kilogramy i to szczególnie w wieczornych godzinach, bo nasz brzuch będzie od tego robił się tylko bardziej wypukły. Pamiętaj zatem, aby warzywa i owoce jeść w niewielkich porcjach kilka razy w ciągu dnia.
4. Sprawdź nietolerancję laktozy: Nasz brzuch wypukły może robić się również przez to, że mamy nietolerancje laktozy, a nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Łatwo jest to samemu sprawdzić. Jeśli bowiem produkty mleczne powodują u Ciebie uczucie ciężkości na żołądku, masz gazy i wzdęcia, to możesz być pewna, że masz nietolerancję laktozy. Aby brzuch stał się bardziej płaski należy jeść produkty ubogie w laktozę lub też przyjmować preparaty ułatwiające trawienie laktozy. Dzięki takim preparatom możesz jeść niewielkie ilości ulubionych produktów mlecznych, a Twój brzuch będzie nadal płaski, ponieważ laktoza zostanie rozbita przez suplement w przewodzie pokarmowym i nie będzie Ci szkodzić.
5. Jedz produkty bogate w potas: Potas nazywany jest naturalnym diuretykiem, który wspomaga retencję wody w naszym organizmie tym samym zmniejszając obrzęki. Jedząc produkty bogate w potas sprawisz, że ii Twój brzuch stanie się bardziej płaski. Do takich produktów zaliczyć można awokado, banana, mango, melona i papaję.

Metoda II: Napoje zmniejszające żołądek



1. Woda mineralna: Woda mineralna jest bardzo ważna w naszej codziennej diecie. Jednakże pomaga ona również w wyszczupleniu brzucha. Spożywając każdego dnia osiem szklanek wody mineralnej wspomagasz swój organizm w utrzymaniu równowagi wodnej. Kiedy pijesz w regularnych odstępach czasu wodę mineralna w ciągu dnia, to masz uczucie większej sytości, a zatem jesz mniej. Woda krążąc w organizmie wspomaga metabolizm oraz rozprowadza substancje odżywcze. Jeśli nie lubisz smaku zwykłej wody, to dodaj do niej plasterki cytryny, pigwy, pomarańczy, świeżego ogórka, a nawet zioła, jak mięta czy melisa.
2. Zielona herbata: Zielona herbata zawiera liczne przeciwutleniacze, dzięki czemu oczyszcza nasz organizm, wspomaga metabolizm i tym samym pozytywnie wpływa na wyszczuplanie naszego brzucha. Aby wzmocnić jej działanie i przyspieszyć spalanie tłuszczu, dobrze jest ją wypić przed ćwiczeniami fizycznymi.
3. Koktajle: Koktajle są idealnym rozwiązaniem na dostarczenie organizmowi wody oraz witamin i minerałów, a tym samym na utrzymanie płaskiego brzucha. Najlepsze będą koktajle z arbuza, który zawiera aminokwas argininę. Badania naukowe wykazały bowiem, że arginina pomaga redukować tłuszcz w organizmie i zwiększa masę mięśniową. Jeśli w koktajlu połączysz arbuza z ananasem, to zyskasz dwukrotnie. Enzymy zawarte w tym żółtym owocu sprawiają, że szybciej rozkładane są białka, łatwiej przebiega trawienie w organizmie i zmniejszają się wzdęcia, a nasz brzuszek robi się bardziej płaski.
4. Imbir: Imbir posiada wiele cennych dla nas i naszego brzucha właściwości. Reguluje on pracę przewodu pokarmowego oraz zmniejsza wzdęcia. Świeży, drobno starty imbir można dodawać do zielonej herbaty, wody mineralnej, a także dodawać go w postaci cieniutko posiekanych plastrów.
5. Mięta: Mięta dobroczynnie wpływa na ludzki układ pokarmowy. Powinno się ja spożywać regularnie, ponieważ dzięki niej nie tylko mamy bardziej płaski brzuch, ale również nasz metabolizm jest wciąż na wysokich obrotach. Świeże lub suszone liście mięty można dodawać do wody mineralnej, zielonej herbaty, a nawet przyrządzać z nich napar i go wypijać.
6. Odstaw alkohol: W walce o płaski brzuch i zgrabną sylwetkę alkohol nie jest naszym sprzymierzeńcem. Alkohol przede wszystkim dostarcza nam wielu niepotrzebnych kalorii, przez co oponka na naszych brzuchach jedynie się powiększa. Po alkoholu również bardziej nam się chce jeść i jemy, więc kilogramy dalej idą w górę. Alkohol również spowalnia metabolizm, a tym samym nagromadzony w naszych organizmach tłuszcz nie zostaje spalony, tylko odłożony. Jeśli zatem marzysz o idealnej sylwetce i płaskim brzuchu, to odstaw alkohol, wyeliminuj go ze swojej diety.
7. Unikaj napojów gazowanych: Gazowane napoje źle działają na Twój żołądek, układ pokarmowy oraz jelita. Zawarte w nich bąbelki gazu sprawiają, że brzuch robi się wzdęty, wypukły. Jeśli chcesz, aby był on płaski, to unikaj wszystkich napojów gazowanych.
8. Wyeliminuj sorbitol: Sorbitol jest sztucznym słodzikiem, który możesz znaleźć w wielu produktach, w tym głównie w słodyczach oraz w napojach gazowanych. Faktem jest, że nie podwyższa on wartości kalorycznej produktu, a jedynie daje słodki smak. Jednakże nasz organizm słabo radzi sobie z trawieniem sorbitolu, co powoduje wzdęcia. Płaski brzuch zatem możesz mieć, jak będziesz unikać produktów zawierających ten sztuczny słodzik.

Metoda III: Ćwiczenia wspomagające wyszczuplanie brzucha



1. Ćwiczenia cardio: Na spalanie tłuszczyku z brzucha najbardziej skuteczne są ćwiczenia aerobowe i w tej kwestii nic ich nie przebije. Dzięki nim spalisz nawet ten tłuszcz, który zlokalizowany jest w głębokich warstwach trzewnowych. Zatem aby uzyskać płaski brzuch przeznacz co najmniej 150 minut tygodniowo na pływanie czy też szybki marsz lub też 75 minut na bieganie. Ważne jednak jest to, aby pojedyncza sesja nie trwała krócej niż 10 minut, bo tylko wówczas przyniesie ona oczekiwany efekt spalenia tkanki tłuszczowej z brzucha.
2. Rób brzuszki: Każdy trener Ci to powie, że nie ma lepszego sposobu na spalenie tkanki tłuszczowej i wyszczuplenie brzucha, niż brzuszki. To ćwiczenie poprawnie wykonywane sprawi, że będą pracowały wszystkie mięśnie i te z przodu brzucha i te skośne.
3. Pracuj nad mięśniami kręgosłupa: Te najważniejsze mięśnie to mięśnie brzucha i dolnej części pleców. Jest ich łącznie 15 i one wspomagają Twój kręgosłup. Warto jest zatem dobrać takie ćwiczenia, dzięki którym będziesz pracować nad tymi właśnie mięśniami. One gwarantują płaski brzuch.

Metoda IV: Stwórz iluzję płaskiego brzucha



1. Prawidłowa postawa: Jeśli nie będziesz się garbić, to możesz optycznie odjąć sobie nawet 5 kilogramów. Przyjmuj zawsze właściwą postawę: miednica zrelaksowana, spięte mięśnie pośladków, ściągnięte łopatki, ramiona lekko obniżone do tyłu, piersi wypięte do przodu i wciągnięty brzuch. Postaraj się również wyciągać szyje ku górze, ale bez zadzierania głowy.
2. Wybieraj odpowiednie ubrania: Iluzja mniejszego, bardziej płaskiego brzucha możliwa jest do stworzenia, jeśli odpowiednio będziesz dobierać ubrania. Wybieraj materiały naturalne jak bawełna, jedwab czy też lekkie wełny. Unikaj lycry oraz lekkich dzianin, ponieważ one dopasowując się do ciała uwypuklają każdą jego niedoskonałość. Odwróć uwagę od wystającego brzucha za sprawą takich ubrań, które skupiają wzrok na dekolcie. Szeroki pas w ciemnym kolorze zaciśnięty w okolicach talii schowa wystający brzuch, natomiast uwydatni biodra. Wybieraj tkaniny w kwiatowe motywy oraz geometryczne wzory, ponieważ one zdecydowanie odwracają uwagę od wystającego brzucha. Kolory, które ukryją niedoskonałości ciała to: czarny, fiolet, bordo, bakłażan, antracyt, a także szmaragd.
3. Wyszczuplająca bielizna: Zakładając wyszczuplająca bieliznę z całą pewnością ukryjesz fałdki tłuszczyku oraz wysmuklisz sylwetkę stwarzając iluzję bycia idealnie szczupłą. Najlepszym wyborem jest taka, która podtrzyma i brzuch i biodra. Można również zdecydować się na takie rozwiązanie, w którym elastyczna bielizna będzie wyszczuplała biodra, brzuch i schodziła jeszcze na uda. Takie rozwiązanie jest idealne pod obcisłą sukienkę.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka