10:16:00

Kosmetyki na cellulit - moja opinia

Wyszczuplanie brzucha to nie tylko dieta i ćwiczenia, choć bez nich trudno uzyskać talię osy. Trzeba wiedzieć o tym, że regularne stosowanie sprawdzonych kosmetyków może nam znacznie ułatwić proces odchudzania. Ostatnio spotkałam się z atakiem jednej z czytelniczek i bezpodstawnymi zarzutami dotyczącymi moich postów. Jak się potem okazało osoba ta wypowiadała się na temat kosmetyków nie znając nawet ich nazwy, że już o zastosowaniu nie wspomnę. Śmieszy mnie to! Naprawdę!
Ja rozumiem, że nie każdy może być zadowolony ze specyfiku, który kupił. Dla niektórych może być frustrujące to, że nie mogą schudnąć, że mimo stosowania diety i kosmetyków waga nie spada. Ale jak można pisać, że coś jest do dupy, skoro nawet się tego czegoś nie spróbowało?!
Dziewczyny! Ja was bardzo proszę o wyrażanie swoich opinii - pochlebnych czy nie... ale WASZYCH, SPAWDZONYCH! Jeśli jesteście zadowolone z jakiegoś kosmetyku - piszcie! Jeśli jesteście niezadowolone - tez piszcie!

Na pohybel tym wszystkim sfrustrowanym trolom, które codziennie żrą chipsy popijając piwskiem, potem nakładają na siebie pasy wyszczuplające i tony kosmetyków na twarz, a twierdzą, że wyglądają tak pięknie i młodo, bo kąpią się w kozim mleku i robią własne kosmetyki z jogurtów naturalnych i miodu z własnej pasieki!

Dobra, wyrzygałam co mnie bolało, teraz już mi lepiej...więc przejdę do tematu. Wiele dziewczyn przeszukuje internet w poszukiwaniu fajnych kosmyków, które pomogą schudnąć. Jeśli trafiłaś na ten blog, w takim własnie celu to ten post jest dla Ciebie :) Dziś opisze wam działanie serum kolagenowego.

JA TAKIEGO UŻYWAM, NA MNIE DZIAŁA I TO JEST MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA (taka mała adnotacja dla trola, hehe). Jeśli chcecie znać moje zdanie czytajcie dalej, jeśli nie? W prawym górnym rogu jest taki czerwony krzyżyk...)

Zauważyłyście może na swoim brzuchu rozstępy i cellulit? Ja kiedyś tak miałam i nie wiedziałam co mam robić, jak to "coś" usunąć.... aż pewnego dnia dostałam w prezencie urodzinowym serum i właśnie wtedy sama się przekonałam o tym, że dobrze dobrany kosmetyk może więcej, niż cokolwiek innego. Dzięki serum skutecznie zredukowałam cellulit, wygładziłam i nawilżyłam skórę. Serum stosowałam każdego dnia i muszę przyznać, że dość szybko odczułam różnicę, zwłaszcza w jędrności skóry i jej miękkości. Naprawdę, aż mnie samej było miło się dotykać! ;)

Jak działa serum kolagenowe?


BingoSpa kolagenowe serum zwalczające cellulit na udach, brzuchu i pośladkach zawiera przede wszystkim naturalne składniki, które są wysokowartościowe, aktywnie działające i skutecznie likwidujące „pomarańczową skórkę”, a także wspomagające proces wyszczuplania brzucha.

Kolagen to jeden ze składników serum BingoSpa. Kolagen jest białkiem, który występuje w tkance łącznej. Ma on właściwości regenerujące skórę oraz przywracające jej sprężystość. Działa on bowiem w tych najgłębszych jej warstwach. Dodatkowo wygładza on skórę i poprawia jej koloryt.

Kolejnym składnikiem BingoSpa na cellulit jest masło Shea. W jego skład wchodzą naturalne tokoferole oraz kwasy tłuszczowe, a także naturalne filtry UV. Wszystkie te składniki nie tylko zmiękczają skórę, ale przede wszystkim wygładzają ją. Większa elastyczność i jędrność skóry wynika z pozytywnego działania masła Shea, które odbudowuje i regeneruje komórki lipidowe. Chroni ono również skórę przed szkodliwym działaniem środowiska i działa neutralizująco na wolne rodniki, dzięki czemu przyczynia się również do przeciwdziałania starzeniu.

BingoSpa na cellulit zawiera także L-karnitynę. Wspomaga ona spalanie tłuszczu w naszym organizmie, a przede wszystkim przeciwdziała odkładaniu się go. Zwiększa ona pozyskiwanie energii z tłuszczów, dzięki czemu poprawia naszą wydolność przy wysiłku fizycznym. Jednym słowem – L-karnityna redukując tkankę tłuszczową dostarcza więcej tlenu do mięśni, które pracują wydajniej, a to powoduje, że nasz brzuch szczupleje i waga idzie w dół. Wpływa na usuwanie toksyn z organizmu, które obniżają nasze samopoczucie oraz przyspieszają starzenie się organizmu. Wspomaga ona również regenerację skóry, dzięki czemu pozbycie się cellulitu jest łatwiejsze.

Ostatnim cennym składnikiem BingoSpa na cellulit jest zielona herbata. Przede wszystkim wspomaga ona usuwanie toksyn z organizmu. Nie od dziś wiadomo, że zielona herbata wspomaga odchudzanie i wyszczuplanie ciała. Przyspiesza ona bowiem metabolizm i działa moczopędnie, jak również wspomaga usuwanie zbędnych produktów przemiany materii z naszego organizmu. Pobudza ona również krążenie krwi i limfy, dzięki czemu nasza skóra jest ładniejsza w wyglądzie i przyjemnie gładka w dotyku.

Serum kolagenowe BingoSpa jest bardzo skuteczne w walce z cellulitem, który pojawia się na naszych brzuszkach, udach czy pośladkach. Ponadto, nawilża, odżywia, wygładza i pielęgnuje skórę wyrównując jej koloryt i nadając aksamitnej, świeżej miękkości.

I to jest własnie moja opinia! O! :)

4 komentarze:

  1. Muszę spróbować :) Ostatnio odkryłam (mam jechać nad morze, więc człowiek się przyjrzał swojemu ciału) że niestety pomimo młodego wieku i ćwiczeń cellulit również jest. Zaczęłam masaże z balsamem, ale myślę że jeśli masażer połącze z takim preparatem to efekty będą jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuj i koniecznie napisz jak na Ciebie działa. Ja stosuję od dawna i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najlepszą metodą na cellulit jest zabieg z wykorzystaniem fal radiowych. Jak dla mnie przynosi on niesamowite efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Redukcja cellulitu to nie taka prosta sprawa. Stosuję kremy, pije bardzo dużo wody i jak na razie nie widzę różnicy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger