11:24:00

Dlaczego warto ćwiczyć z chłopakiem?

Hejka!
Ćwiczycie czasem? :)
Mam nadzieję, że tak!
Ja ostatnio przyznam, że straciłam motywację, ale znalazłam sposób na to by ją odzyskać. Nie zgadniecie co to takiego! ;)
Nie są to filmy motywacyjne, nie są to porozwieszane wszędzie zdjęcia zgrabnych lasek...
To po prostu trening z partnerem! :D

Dlaczego warto ćwiczyć z chłopakiem, partnerem?



Po pierwsze - dlatego, że to własnie jest doskonała motywacja! I to nie tylko dla Ciebie! Twój chłopak tez w ten sposób się motywuje. Jeśli do tej pory nie ćwiczył, nie dbał o siebie, to dałaś mu tym zadaniem niezły orzech do zgryzienia. Nie oszukujmy się faceci lubią rywalizację i nienawidzą gdy kobieta jest w czymkolwiek lepsza od nich.

Po drugie - to doskonała forma na wspólne spędzenie czasu. Wszyscy doskonale wiemy w jakich czasach przyszło nam żyć. Żyjemy by pracować, ciągle za czymś gonimy, nie mamy czasu na wypoczynek, jesteśmy wiecznie zmęczeni. Czy zdarzyło wam się nie mieć kiedyś czasu dla swojej drugiej połówki? Albo może inaczej zapytam - ile razy zdarzyło wam się ten czas mieć!? Jeśli umówicie się na wspólny trening nie tylko uda wam się schudnąć razem, ale także spędzić razem miło czas :)

Po trzecie - wspólne treningi zbliżają ludzi. Tak jak wspólne oglądanie filmów, wspólne wychodzenie na imprezy, wspólne gotowanie. Ćwicząc razem zdajecie sobie sprawę z tego, że łączy was pasja, pasja do sportu i aktywnego wypoczynku. To piękne jest przecież! :)

Po czwarte - zapominasz, że trening to ciężka praca. Jeśli chcesz schudnąć, to musisz ćwiczyć, a jeśli ćwiczysz sama to po pewnym czasie zapominasz o celu, a jedynie odliczasz ile do końca treningu ci zostało (no przynajmniej ja tak mam). I wtedy ćwiczenie przestaje cieszyć... Odkąd trenuję z chłopakiem, cieszy mnie każda pompka i przysiad :)

Po piąte - tak gdzieś przeczytałam, że po wspólnym treningu wzrasta nasza samoocena. Dlatego trenujcie razem, bo ćwiczenia to nie tylko poprawa waszej kondycji, ale i samopoczucia! JUPI! :)

A tutaj macie fajne filmiki, jak pary ćwiczą razem:





Jeszcze tylko muszę swojego chłopa zatrudnić do robienia mi body-wrappingu! :)



http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Copyright © Sposób na Brzuch , Blogger