Odchudzanie dla leniwych, czyli szybki sposób na pozbycie się brzucha

Dziś będzie z cyklu "Mądrości znalezione w sieci".Wędrując krętymi internetowymi ścieżkami trafiłam na stronkę na której był przepis na spalenie tłuszczyku dla leniwych. Tak dosłownie brzmiał tytuł posta... kto by nie wszedł! Oczywiście, że wlazłam i przeczytałam ten cudowny przepis i muszę przyznać, że brzmi fajnie. Achhh jakby tak jeszcze działał! :)

Oczywiście mam zamiar sprawdzić, a jeśli wy też chcecie to zapraszam! Możemy się później wymienić spostrzeżeniami! :D

Oto przepis na napój dla leniwych spalający tłuszcz a brzucha:



Składniki:
szklanka wody
2 łyżeczki miodu
1 łyżeczka cynamonu

Zagotuj wodę, wsyp do wrzątku cynamon, wymieszaj i odstaw do wystygnięcia. Gdy woda będzie letnia dodaj miód, wymieszaj i wypij połowę. Drugą część wstaw do lodówki i wypij następnego dnia. Pamiętaj, że napoju nie można podgrzewać, bo miód tego nie lubi.

Ten napój ponoć bardzo ładnie spala kalorie. Najlepiej pić go przed pójściem spać, a następną porcję na pusty żołądek - rano.

Przepis "wygląda" na pyszny, muszę wypróbować! :)

Jak myślicie, działa?

Przepis znaleziono na stronie: tidbitsfrommarcus.wordpress.com

4 komentarze :

  1. Nawet nie sądziłam, że wystarczy taka mieszanka. Oczywiście trzeba przy tym ćwiczyć także prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. "ponoć"??? Czyli nie jesteś tego pewna. A skoro tak, to nie pisz o tym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sposób Na Brzuch18 maja 2016 12:41

    A niby dlaczego mam o tym nie pisać, bo co? Może ktoś zechce wypróbować! Co za ludzieeee... wolałabyś żebym napisała "o ja cie, zajebisty napój bo działa!". Ja piszę zawsze prawdę na blogu i jak wypróbowałam, to pisze, że wypróbowałam, a jak się szykuję do wypróbowania to pisze, że dopiero będę próbować.
    BTW, przez krótki czas piłam ten napój i daje radę, ale ponieważ ja stosuję w diecie ogromne ilości cynamonu to nie wiem czy sam napój tak działa, czy też w połączeniu z pozostałymi składnikami mojej diety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka