Akupresura, która pomoże ci pozbyć się brzucha!

Próbowaliście kiedyś akupresury, aby pozbyć się brzucha? Jeśli jeszcze tego nie stosowaliście to czas najwyższy! Dlaczego warto znać akupresurę i ją stosować? Oto moje powody:

* akupresura to przyjemna i naturalna metoda radzenia sobie np. z bólem, otyłością, chorobami
* akupresura jest tania, bo samemu można ją na sobie stosować
* akupresura jest mało inwazyjna (jeśli nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi)
* akupresura pomaga czasem szybciej niż środki farmaceutyczne
* akupresurę mogą wykorzystywać wszyscy bez względu na wiek, płeć i stan zdrowia

Czy to nie wystarczające powody by korzystać z akupresury? Moim zdaniem tak! Spójrzcie tylko jakie to łatwe. Sprawdźcie jak w prosty sposób pozbyć się brzucha szybciej niż myślicie! :)

Akupresura, która pomoże ci pozbyć się brzucha!


Przedstawiam wam dzisiaj 5 punktów na ciele, które sprawia, że będzie wam łatwiej schudnąć z brzucha:

1. Punkt DUI TUANG



Ten punkt odpowiada za nasz apetyt. Jeśli będziemy go uciskać uczucie głodu szybko minie i dzięki temu pozbędziemy się brzucha szybciej. Znajdź miejsce w połowie odległości między wargą a nosem i uciskaj przez kilkanaście sekund. 

2. Punkt TZE- HI



Zegnij rękę w łokciu i uciskaj punkt widoczny na zdjęciu (połowa odległości między łokciem a jego zgięciem) przez kilka minut. Dzięki temu poprawisz funkcjonowanie jelit.


3. Punkt TZE-SANDG-LI
]


Ten punkt znajduje się nieco poniżej kolana. Stań prosto, przyłóż dłoń na kolanie i uciskaj punkt widoczny na zdjęciu. Powiem wam, że niektórzy entuzjaści akupresury twierdzą, że dzięki regularnej stymulacji tego punktu można stracić 500 g w ciągu dnia. To sporo biorąc pod uwagę to, że niektórym nie uda się zrzucić ani grama ;)

4. Punkt LOU GU



Punkt ten znajduje się 5 cm powyżej kostki (od jej wewnętrznej strony). Podobnie jak pozostałe punkty akupresury trzeba uciskać go przez kilkanaście sekund i robić to regularnie, by zrzucić brzuch i inne zbędne kilogramy ;)

5. Punkt apetytu

Jeśli wymacasz dobrze obszar za uszami znajdziesz tam wgłębienie, w którym znajduje się tzw. punkt apetytu. Uciskając ten punkt kciukiem sprawiasz, że twój metabolizm przyspiesza dzięki czemu możesz szybciej spalić tłuszcz z brzucha, ud, pośladków.

No i jak wam się podoba akupresura?
Jeśli zaszczepiłam w was ochotę na więcej, zajrzyjcie do ksiązki AKUPRESURA NAJSKUTECZNIEJSZE PUNKTY.

Ja od jakiegoś czasu sama stosuję akupresurę jako technikę samouzdrawiania, bo jest dobra nie tylko na odchudzanie albo na zrzucanie brzucha, pomaga na wiele jeszcze innych dolegliwości:

Coś Cię boli? Paraliżuje Cię stres? A może napięcie, związane z tempem każdego dnia, zabija w Tobie całą radość życia? Choć możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, na wszystkie te problemy istnieje jeden skuteczny sposób ? akupresura.
Jest to starożytna sztuka uzdrawiania wywodząca się z Tradycyjnej Medycyny Chińskiej, polegająca na stymulowaniu palcami punktów na ciele, które z kolei uruchamiają naturalne procesy samouzdrawiania organizmu. Dzięki niej z pomocą własnych dłoni poprawisz stan swojego zdrowia, zwiększysz witalność oraz złagodzisz codzienne dolegliwości i bóle, bez stosowania jakichkolwiek leków.
Podręcznik jest napisany prostym i zrozumiałym językiem. Zawiera ponad 400 zdjęć i czytelnych rysunków. Znajdziesz w nim także wskazówki, jak odnajdywać skuteczne punkty i naciskać je w bezpieczny, a zarazem skuteczny sposób. Autor dzieli się również wskazówkami na temat zdrowego stylu życia i odżywiania. Prezentuje też pięciominutowy program poprawy samopoczucia.
Ten praktyczny przewodnik opisuje ponad czterdzieści często występujących dolegliwości, od alergii po zespół chronicznego zmęczenia. Autor wyjaśnia, jak samodzielnie możesz pozbyć się bólu głowy, artretyzmu, przeziębienia, grypy, bezsenności, bólu nóg, uderzeń gorąca, depresji i innych dolegliwości. Znajdziesz tu również metody usprawniania funkcjonowania poszczególnych organów. Już teraz możesz zmienić swoje dłonie w narzędzia uzdrawiania i poczuć się naprawdę wspaniale.
Ból znika ?Jak ręką odjął?.

Poza tym polecam zajrzeć na stronę z masażami, tam tez jest wiele cennych podpowiedzi dotyczacych uzdrawiającego dotyku :)

Czytaj dalej...

Jak prawidłowo zrobić bańkę chińską, czyli sposób na brzuch

Hejka!
Ostatnio pisałam wam o body-wrappingu, dziś napiszę o bańce chińskiej, bo uważam, że te dwa sposoby na brzuch można bardzo fajnie ze sobą połączyć. Ja ostatnio mam mało czasu na jakieś ćwiczenia, chodzenie na basen itd. czyli to co sobie obiecywałam jeszcze do niedawna, niestety nie ma racji bytu :(
Strasznie żałuje, bo wiem, że dzięki ćwiczeniom jednak szybciej bym zrzuciła z siebie trochę sadła, ale cóż zrobić - taki lajf. Dlatego szukam "zamienników". Oczywiście nie da się zamienić ruchu na nic innego, bo sport to sport i tyle w temacie, ale... są inne możliwości na rozruszanie ciała. Mam tutaj na myśli masaż.
Są różnego rodzaju masaże, relaksujące, odmładzające, liftingujące, wyszczuplające..
Moim zdaniem najlepszą opcją na pozbycie się kilku zbędnych kilogramów jest masaż bańką chińską. Nie jest to najprzyjemniejszy masaż co prawda, bo cholernie boli, nawet jeśli sami sobie taki masaż robimy, ale za to jest bardzo skuteczny!

Na czym polega masaż bańką chińską?



Masaż bańką chińską to nic innego jak wessanie skóry do plastikowego pojemnika i przesuwanie tym pojemnikiem w celu oderwania skóry od warstwy tłuszczowej :) To moja definicja. a definicja profesjonalisty jest taka:

Masaż bańką chińską, wykorzystujący metodę próżniowego zasysania skóry i znajdujących się pod nią tkanek, doskonale poprawia ich ukrwienie, wyraźnie zmniejszając nie tylko skórkę pomarańczową, lecz także rozstępy.


Czyli krótko mówiąc masaż bańką chińską rozbija złogi tłuszczu znajdujące się pod skórą, poprawia ukrwienie, stymuluje przepływ limfy. W ten sposób możemy się także pozbyć cellulitu i to mi się bardzo podoba. No i git, teraz już wiecie co to masaż bańką chińską, teraz dowiecie się jak prawidłowo taki masaż wykonać. Od razu wam powiem, że to nie będzie łatwe dla kogoś kto nie ma doświadczenia w masowaniu. Najpierw radzę takim osobom bardzo dużo filmów pooglądać choćby na YT, żeby się dokładnie przyjrzeć takiemu masażowi, bo jeśli nieumiejętnie go wykonacie to nie dość, że będziecie cierpieć, to jeszcze narobicie sobie siniaków! ;)


Jak prawidłowo zrobić masaż bańką chińską


Pierwszą rzeczą jaką musicie zrobić przystępując do masażu bańką chińską, to dokładnie wysmarować ciało olejkiem i porządnie rozgrzać skórę, aż będzie gorąca. To sprawi, że ból nie będzie tak dotkliwy ;)
Poza tym aby móc się bańką masować, aby ona się po skórze ładnie prowadziła, skóra musi być porządnie natłuszczona, inaczej bańka będzie się odrywać.
Gdy już jesteście do masażu przygotowane, natłuszczone, przykładacie bańkę do skóry, naciskacie ją na środku, aby stworzyć próżnię i przesuwacie nią w jednym tempie wzdłuż mięśni. I to właściwie tyle :)

Jak masaż bańką chińską wygląda w wydaniu profesjonalisty, zobaczcie sobie na tym filmie:


Achhh, chciałabym żeby i mnie ten pan tak wymasował ;)

Niestety muszę to robić sama, bo mój facet ma dwie lewe ręce, hehe ;)

Po takim masażu gdy skóra jest porządnie rozgrzana, ja robię sobie body-wrapping. Czyli wycieram się z tej całej oliwki i smaruję ciało koncentratem antycellulitowym, swoim cudownie pachnącym :) Na koniec owijam ciało folią i mykam do łóżeczka.

Dlaczego warto łączyć bańkę chińską z body-wrappingiem?


Bo moim zdaniem gdy ciało jest wymasowanie, tłuszcz rozbity to taki koncentrat wyszczuplający będzie lepiej i szybciej działał niż po zwykłym tylko peelingu. Zresztą sprawdźcie same! Bańka chińska kosztuje może z 5 zł na allegro, koncentrat antycellulitowy, ten który ja kupuję, w Sklepie Naturica, kosztuje niespełna 30 zł, bo teraz akurat jest w promocji, więc za 35 zł macie miesięczną, albo nawet dwumiesięczna kurację wyszczuplającą. Kupicie gdzieś taki zabieg taniej?? Nie sądzę!
A warto dziewczyny naprawdę warto spróbować takiej kuracji, bo już chwilę po nałożeniu koncentratu się czuje jak zaczyna się palić tłuszcz, piecze ogniem i aż słychać jak cellulit płacze znikając! ;)

Macie linka do tego koncentratu ----> TUTAJ

Aha i poczytajcie jeszcze na stronie o MASAŻACH więcej na temat tego masażu bańką chińską, tam macie więcej informacji. Dowiecie się wybrać bańkę chińską, jak wybrać odpowiedni olejek i takie tam... fajna stronka, ja tam często zaglądam :)
Czytaj dalej...

Sezon na body wrapping czas zacząć!

Czy u was też się własnie zaczął sezon na body wrapping? Ja jak zwykle przed zimą obrastam w tłuszcz i cellulit, więc gdy tylko zaczyna się robić zimno włażę na swoją ulubioną stronę z kosmetykami i zamawiam kosmetyki antycellulitowe. 

Tym razem zamówiłam sobie NOWOŚĆ Koncentrat 100% Cynamonowo-Kofeinowy z Olejem z Baobabu:

http://naturica.pl/koncentrat-baobab

Oraz oczywiście folię do owijania, hehe.




Ciekawa jestem czy znacie już te specjalistyczne kosmetyki antycellulitowe?


Czy któraś z was już stosowała?

Ja stosuję od kilku lat niezmiennie i jestem bardzo zadowolona. Zmieniam tylko te żele raz taki, raz taki zamawiam, ale faktem jest, że BingoSpa jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o kosmetyki antycellulitowe.  Udało mi się już raz pozbyć cellulitu i zrzucić trochę sadła :) Nie wiem czy to pamiętacie, jeśli nie, zapraszam do oglądania mojej metamorfozy TUTAJ :)

Niestety dzisiaj już tak nie wyglądam :(
Zawsze brakuje mi samodyscypliny i gdy już uda mi się osiągnąć cel np. schudnąć albo pozbyć się cellulitu, po kilku miesiącach wracam do dawnych nawyków i znów obrastam w cellulit, wrrrr!
Mój facet śmieje się, że ja to całe życie będę na diecie i będę się odchudzać wiecznie. Cholera chciałabym mu udowodnić jak bardzo się myli! Macie jakieś sposoby na to by wytrwać w swoich postanowieniach albo, by zapodać sobie dietę raz na zawsze? Ja wiem co sprawia, że tyję, wiem co sprawia, że obrastam w cellulit, potrafię się go pozbyć w ciągu 6 tygodni. Co już wam kiedyś udowodniłam, a nie potrafię się pozbyć złych nawyków! :(

Kurka wodna! Ale jestem durna! Właśnie uświadomiłam sobie, że mam w ręku niesamowite "narzędzia" wyszczuplające, a nie mam w sobie dość samodyscypliny, by zrobić ze sobą porządek raz na zawsze!

1. Znam doskonale body wrapping i wiem jak go prawidłowo wykonywać. 
2. Wiem gdzie kupować najlepsze kosmetyki antycellulitowe w atrakcyjnych cenach.
3. Jestem świadoma swoich słabości.

Ehh, tylko konsekwencji w działaniu brak! :(
Też tak macie?

Teraz schudnę znowu i znów zrzucę kilka kilo, a wraz z nim spalę cellulit, bo mam znowu motywację. Mój facet zaprosił mnie na wycieczkę na Cypr więc nie chcę dać plamy i wyglądać jak wieloryb! ;)
Nie ma nic lepszego niż dobra motywacja, nie? Hehe.

No dobra plan już mam teraz tylko muszę się trzymać swojego postanowienia.

Sezon na body wrapping czas zacząć! :)


A więc po pierwsze 3 razy w tygodniu body wparring.
Po drugie zapominam o czekoladzie, chipsach i piwie.
Po trzecie raz w tygodniu basen, dwa razy rower lub aerobik - bez ćwiczenia nie dam rady w miesiąc pozbyć się brzucha ;)
Po czwarte, zamierzam nie jeść glutenu. No dobra, to trudne, może mi się nie udać, może będę jadła ten gluten, ale tylko wtedy gdy nie będę miała wyjścia ;) 
Po piąte przynajmniej 3 razy w ciągu dnia czerwona herbata, bo odchudza! :)

Jeszcze ostatnio zaczęłam pić na czczo wodę z cytryną. Wiecie, że taka ciepła woda z cytryną zaraz po przebudzeniu potrafi napędzić metabolizm?! Spróbujcie!

No dobra, to ja już wiem co mam robić. Zaczynam od jutra. Jak mi się uda osiągnąć swój cel, to na pewno wam o tym napisze i pochwalę się efektami.

A wy dziewczyny napiszcie mi jakie są wasze ulubione kosmetyki antycellulitowe? 
Wspomagacie się w ogóle kosmetykami podczas odchudzania?
Lubicie body wrapping?

Czytaj dalej...
Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka