CZAS NA ZMIANY: Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Dziewczyny! I chłopaki! Szykujcie się! Przygotowuję dla was świetny artykuł! Ostatnie poprawki i niebawem pojawi się na moim blogu! A z niego dowiecie się jak spalić tłuszcz z brzucha. Nie jest to dieta. Nie są to mozolne ćwiczenia. Nie będę polecać żadnych drogich zabiegów, ani operacji. Nie będzie to nic niemożliwego! Ani nic na co nie byłoby was stać!



Tylko proste rozwiązanie, a mała podpowiedź jest w tym artykule, który mnie zainspirował do napisania kolejnego posta dla was. 

Czekajcie...
Czytajcie......
Zaglądajcie tutaj....
Nie zapominajcie o mnie... :)

Już w kolejnym poście powiem wam JAK SPALIĆ TŁUSZCZ Z BRZUCHA!






Czytaj dalej...

Jak schudnąć z brzucha w miesiąc bez diety i ćwiczeń?

Znam 5 sprawdzonych sposobów na to, by schudnąć z brzucha bez diety i ćwiczeń i to w miesiąc! Nie wierzysz? A podejmiesz wyzwanie, by się przekonać? :)
Podam wam dzisiaj te sposoby, a te którym naprawdę na tym zależy zastosują się i przyznają mi rację. Jeśli jesteś na tyle odważna, by się sfotografować, to możesz nawet zrobić zdjęcie przed i po tym miesiącu, a ja umieszczę to na tym blogu - umowa stoi?!
Hahaha!
Wątpię, by ktokolwiek się zgłosił... aczkolwiek jakby co, to czekam :)
A dlaczego wątpię? Bo większość, z was przejdzie obojętnie obok tego artykułu. Pomyślicie, ale bredzi... Ściema... itd... nie sądzę też, by ktokolwiek zechciał się podjąć wyzwania, bo jesteśmy leniwi. Chcemy mieć coś nie robiąc nic. Jeśli komuś naprawdę zależy na tym, by schudnąć będzie ćwiczył. Będzie wycierał pot z czoła, będzie zagryzał wargi na sam widok słodkości i będzie brnął w zaparte żeby tylko zrzucić kilka kilogramów... a ci, którzy szukają łatwych rozwiązań będą poszukiwać w internecie takich właśnie artykułów jak ten: "Jak schudnąć z brzucha w miesiąc bez diety i ćwiczeń". Da się Kochani! Naprawdę da się schudnąć bez diety i ćwiczeń, ale to wymaga wyrzeczeń i poświęceń! Jesteś na to gotowa?!

Jesteś?!

NO PYTAM CZY JESTEŚ??!!

NAPRAWDEĘ JESTEŚ??!!

No to zaczynamy!

5 sposobów jak schudnąć z brzucha w miesiąc bez diety i ćwiczeń


1. Zapomnij o słodkościach

Zapomnij o czekoladzie, słodyczach, słodkich gazowanych napojach, sokach.... niech przez ten miesiąc cukier przestanie dla Ciebie w ogóle istnieć w jakiejkolwiek postaci.

2. Jedz codziennie produkty białkowe

Istnieją potwierdzone dowody, że białko pomaga spalić tłuszcz z brzucha. Zatem zaprzyjaźnij się z rybami, owocami morza, drobiem, przetworami mlecznymi.

3. Pilnuj by codziennie zjeść błonnik

Owoce, warzywa - to podstawa. Musisz każdego dnia zjeść tyle błonnika, by zaspokoić swoje dzienne zapotrzebowanie. Nie przesadzaj, bo osiągniesz skutek odwrotny ale codziennie minimum dwa owoce bogate w błonnik i dwa warzywa.

4. Woda to podstawa

Jeśli ne pijesz wystarczającej ilości wody, to nie tylko nie oczyszczasz organizmu z toksyn, ale także nigdy nie schudniesz. Musisz pic minimum 2 litry wody dziennie!

5. Kosmetyki antycellulitowe to twój przyjaciel

Ja wiem, że w to mało kto wierzy, w końcu tyle razy byłyśmy już oszukane przez reklamę... ale ja wam polecę teraz coś, co wypróbowałam na sobie, także bez ściemy. Tutaj macie zdjęcia na potwierdzenie, żeby nie być gołosłowną:


Taki efekt osiągnęłam stosując ten oto cudowny antycellulitowy zabieg:

http://naturica.pl/koncentrat-bingospa500

Jesteś leniwa, wiem, nie chce ci się ćwiczyć, liczyć kalorii... ale posmarować się chyba możesz co? :)
Spróbuj! Nie pożałujesz. 
Dlaczego uważam, że podczas odchudzania warto używać kosmetyków antycellulitowych? Bo, po pierwsze wnikają w skórę i pomagają nam od środka rozbijać tłuszcz, a po drugie - jak masz zamiar ujędrnić skórę skoro nie chce ci się ćwiczyć? :)

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g


Jeśli schudniesz to przecież skóra sama od tak ci się nie ujędrni, nie skurczy... powiem więcej powstaną rozstępy! Także przestrzegam! Jak już się wzięłaś za odchudzanie, to rób to z głową, żebyś potem nie żałowała, że schudłaś, ale masz przez to rozstępy.

Ile można schudnąć?


Nie powiem wam ile schudniecie, bo to indywidualna sprawa. Jedna schudnie 5 kilo, a inna 2. Wszystko zależy od waszego trybu życia, metabolizmu, od tego ile jadłyście wcześniej... Jedno jest pewne! Stosując się do tych moich 5 zasad, w ciągu miesiąca gwarantuję wam, że waga spadnie o 2 kilo minimum.

I powtarzam, to o czym pisałam na początku, jeśli spróbujecie i zechcecie się pochwalić efektami - piszcie do mnie. Opublikuję wasze efekty i będziecie służyć za przykład :)

Powodzenia laski! :)

Czytaj dalej...

3 kroki motywacyjne do tego, by zgubić boczki

Ćwiczycie trochę? Ja wiem, że się nie chce, wiem, że wymówki w stylu : "nie mam dziś czasu", "nie mam siły, jestem zmęczona" są na porządku dziennym ale jeśli nie będziecie ćwiczyć to nie schudniecie! 
Nie wiem jak ty, ja wychodzę z założenia, że nawet 5 minut ćwiczeń jest lepsze niż brak ruchu. 
Bardzo chcę zrzucić brzuch, bardzo chcę pozbyć się boczków, ale nie mam motywacji - takie maile najczęściej od was dostaję. Ale co ja mogę?? Jeśli same nie macie w sobie dość samozaparcia, to moje artykuły wam nie pomogą. 
Mogę wam jedynie podpowiedzieć jak ja motywuję siebie. 

Po pierwsze - mam w swojej liście czytelniczej blogi, na które często zaglądam, takie które mnie motywują. Ostatnio bardzo często zaglądam na bloga DIETY  I ICH SEKRETY. Tam znajduję świetne przepisy na szybkie, tanie i co ważne dietetyczne dania. Tam też fajnie opisywane są różnego rodzaju wyzwania. Ostatnio wyzwanie szczupłe uda i różne sposoby jak schudnąć z ud, co jest moim zdaniem mega trudne. Autorka fajnie opisuje różne metody wspomagające wyszczuplanie ud. Warto tam zajrzeć.

Po drugie - mam w kuchni taką szafkę, a w szafce takie małe pudełeczko z napisem NAGRODA. Ta nagroda to coś co UWIELBIAM, a czego NIE WOLNO mi jeść podczas diety. W moim przypadku jest to marcepan. Nagrodę przyznaję sobie raz w tygodniu za dotrzymanie postawionych sobie samej obietnic. To świetny sposób po pierwsze na chwilową dyspensę, a po drugie na docieranie do postawionego sobie celu. Spróbujcie to działa! :)

Po trzecie - wybierzcie najlepsze dla siebie ćwiczenia. Nie przesadzajcie na początku treningu. Nie wysilajcie się już pierwszego dnia, bo dostaniecie zakwasów i zniechęcicie się już na starcie. Do upragnionej wagi dojdziecie, ale małymi kroczkami. Poniżej moje ulubione ćwiczenia. Może wam się spodobają i wybierzecie coś dla siebie :)





WYTRWAŁOŚCI    ŻYCZĘ! :)
Czytaj dalej...

10 rad trenera personalnego dla leniwych by zrzucić brzuch!!!

Hejka!
Wczoraj mieliśmy gości. Zaprosiłam przyjaciółkę z mężem na małe conieco. Ponieważ jej mąż jest trenerem personalnym aby nie dać plamy chciałam przygotować coś pysznego i niezbyt kalorycznego zarazem. Zrobiłam więc mini pizze z tortilli. Smakowały! Nawet nie było komentarza, że niezdrowe czy coś ;)


Ale właściwie ja nie o tym chciałam dziś wam opowiedzieć :)
Korzystając z okazji, że mam taką personę w domu chciałam go podpytać jakie rady dałby leniwym dziewczynom, którym nie bardzo chce się ćwiczyć, ale bardzo chce się wyglądać jak modelka! ;)
Nie oszukujmy się, w większości przypadków nie brak czasu jest problemem, a brak motywacji. Nie chce nam się ćwiczyć, nie chce nam się masować, nie chce nam się robić body-wrappingu i w końcu nie chce nam się liczyć kalorii. A wystarczy odrobina poświęcenia, wystarczy krótki trening kilka razy w tygodniu (nawet nie codziennie!), wystarczy tylko niewielkie wyrzeczenie, by wyglądać tak:

glamki.pl
Jeśli zatem nie wiesz co zrobić by schudnąć, posłuchaj rad mądrzejszego! ;)

15 rad trenera personalnego dla leniwych by zrzucić brzuch

1. Najważniejsze to mieć cel, bez niego nie osiągniesz sukcesu.

2. Daj sobie czas, np. miesiąc na schudnięcie i podczas tego miesiąca rób wszystko by to zrobić.

3. Najlepszą motywacją są własne sukcesy i postępy, więc rób zdjęcia i mierz swoje ciało co tydzień.

4. Oglądaj codziennie zdjęcia innych lasek, które schudły i oglądaj filmiki z efektami ćwiczeń.

http://naturica.pl/koncentrat-cynamon-lkarnityna250g


5. Ćwicz przed laptopem z ulubiona trenerką.

6. Jeśli masz ciągłe ssanie znajdź przepisy na zapychające dania lub dietetyczne słodkie przekąski.

7. Wyjmuj z szafy za mała ulubioną kieckę lub bluzkę i codziennie próbuj się w nią wcisnąć, ćwicz dotąd aż ci się to uda!

8. Razem raźniej, zapisz się na ćwiczenia w grupie.

9. Lepiej ćwiczyć 5 minut dziennie niż nie robić tego wcale.

10. Znajdź sobie trenera personalnego i najlepiej by był przystojny! ;)

10 punkt najlepszy co? Haha!
Nie będą małpą i nie zrobię tego przyjaciółce, obawiam się, że mogłaby być zazdrosna ;)

Te wszystkie rady tak mocno mnie zmotywowały, że od dziś postanawiam ćwiczyć. Moją trenerką będzie Ewa Chodakowska! :)
Czy któraś z was ćwiczyła z nią?
Znacie skalpel?
Ja chcę właśnie się porwać na ten trening.
Trzymajcie kciuki! Mam nadzieję, że mi się uda. Wyznaczam sobie czas: MIESIĄC. Jeśli w ciągu miesiąca nie zobaczę żadnych efektów, rzucam Ewę! ;)


Ps. Oczywiście Ewa plus L-Karnityna, żeby było łatwiej! :)

http://naturica.pl/spalacz-tluszczu

Czytaj dalej...

L-karnityna pod lupą! Co może L-karnityna oprócz tego, że pomaga schudnąć?

Tak was tutaj zachęcam do stosowania l-karnityny w odchudzaniu, a wiem, że wielu z was wcale nie wierzy, że dzięki niej można osiągnąć fajne efekty. Szkoda. Bo to naprawdę działa. Wcale nie zamierzam was o tym przekonywać bardziej. Niech każdy sam zdecyduje czy chce schudnąć szybko i z dobrym efektem, czy męczyć się i długo czekać na spadek wagi. Dziś powiem wam co może l-karnityna oprócz wspomagania nas w walce o piękny brzuch.
Natknęłam się ostatnio na całkiem fajny artykuł o tym co może zrobić dla nas l-karnityna. Przyznam się, że nawet ja nie wiedziałam o wszystkich jej mocach!
Czytajcie i turlajcie szczęki ze zdziwienia! ;)



1. L-karnityna spala tłuszcz. Najlepiej stosować ją kilka razy dziennie, a już na pewno jeśli ćwiczysz, będziesz dzięki niej osiągać lepsze efekty!

2. L-karnityna zmniejsza zmęczenie.


3. L-karnityna wspomaga serce, wzmacnia je i leczy choroby serca.

4. L-karnityna wspomaga pracę nerek.

5. L-karnityna poprawia jakość spermy i plemników. Stosowana jest w profilaktyce leczenia niepłodności.

http://naturica.pl/spalacz-tluszczu-zel

6. L-karnityna jest doskonałym przeciwutleniaczem, który wspaniale radzi sobie z wolnymi rodnikami, a te powodują przedwczesne starzenie się skóry.

7. L-karnityna wspomaga funkcjonowanie mózgu.

8. L-karnityna wspomaga leczenie alergii.

9. L-karnitynę powinni stosować seniorzy by długo cieszyć się zdrowiem i dobrą kondycją.

10. L-karnityna hamuje apetyt, więc wspomaga nas w diecie.

No i co myślicie o l-karnitynie? :)
Czytaj dalej...

10 zasad utrzymania dobrej figury

Hejka!
Dziś podam wam 10 zasad utrzymania dobrej figury, które pomogą wam schudnąć. Jestem pewna, że jeśli się odchudzacie, to większość z nich znacie, jednak nie wiem jak wy, ale mi jest zawsze łatwiej jeśli coś usłyszę, przeczytam, zbiorę do kupy. Radzę wam te moje zasady wydrukować i powiesić np. na lodówce, jeśli będziecie patrzeć na nie każdego dnia rano, to będzie was motywować do zdrowego trybu życia i odżywiania - jestem tego pewna! :)
Każdy wie, że aby schudnąć musi ograniczyć jedzenie słodyczy, tłustych potraw - jednak jeśli to sobie napiszecie i będziecie patrzeć na taką kartkę, będzie łatwiej! A więc zaczynamy!

10 zasad utrzymania dobrej figury



1. Codziennie jedz świeże owoce i warzywa, które są źródłem błonnika, witamin i minerałów.

2. Jedz produkty pełnoziarniste, bo dostarczają organizmowi składników odżywczych i oczyszczają organizm z toksyn.

3. Ogranicz spożywanie tłustych potraw, bo to dzięki nim masz cellulit.

4. Zamiast solić dobieraj tak zioła, by potrawy miały niepowtarzalny aromat i smak.

5. Pij przynajmniej 2 litry płynów dziennie, pomogą wypłukać toksyny i podkręcą metabolizm.

6. Zrezygnuj całkowicie z alkoholu, przynajmniej na czas odchudzania.

7. Zapomnij o paleniu, to nikotyna powoduje, że toksyny zostają w twoim organizmie i przeszkadzają ci schudnąć.

8. Smaruj się codziennie kosmetykami wyszczuplającymi, to pomoże ci napiąć skórę i pozbyć się cellulitu.

http://naturica.pl/koncentrat-centella

9. Masuj skórę kilka minut dziennie, np. w ten sposób:


Uwielbiam ten masaż! Ja poświęcam 5 minut dziennie tuż przed spaniem i tak się masuję już drugi tydzień, u mnie efekty już widoczne. Skóra bardziej napięta, ujędrniona i 1 cm mniej w obwodzie. Masaż robię co drugi dzień oliwką i koncentratem na przemian. Po koncentracie owijam się dodatkowo folią. SUPER EFEKTY GWARANTOWANE! :)

10. Pamiętaj, że aby schudnąć wystarczy zmienić dietę i wprowadzić chociaż kilka minut treningu dziennie. Sukces w odchudzaniu to w 70% dieta i w 30% trening.


Czytaj dalej...
Sposób na Brzuch © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka